Reviews over Potokaki (bij Pythagorion)

Geweldig

Annemiek,
    6-9-2018

Netjes,rustig en super service

Perfect

Ton Teunissen,
    11-8-2018

Voor de derde keer weer naar Time to Smile op Samos geweest en het was weer perfect. Onze gastheer Nikos en zijn sidekick Sofie zijn werkelijk formidabel. Je hoeft maar te vragen en alles wordt geregeld. Een auto of een scooter huren? Een uur later en hij staat al op de parkeerplaats. Zin in een cocktail? Nikos heeft de shaker al in de hand! Als je echt Grieks wilt eten moet je naar Poros gaan . Het restaurant ligt op 5 minuten lopen. In Pythagorion kun je ook prima eten bij Irodion. Verder is Samos een fantastisch mooi groen eiland met hele mooie stranden. Dit alles maakt je vakantie top!

Fantastisch !

Esther V,
    3-8-2018

Appartement echt fantastisch. Niet geschikt om uitgebreid te gaan koken. Om de dag (of minder) schoongemaakt maar als je snellere handdoekwissel wilt is mogelijk. De sfeer is fantastisch. Nicos en Sophia zorgen er echt voor dat je je welkom voelt (zodra je weggaat heb je al heimwee). Hun aanwezigheid zorgde voor een perfecte vakantie. Wij hadden incl ontbijt, te adviseren. Enige minpuntje: 2 slaapbedden in de woonkamer. Een goede, de andere soort klapbed. Voor onze zoon v 13 ok maar zoon v 16 vond het niks. Bedden ‘masterbedroom’ goed (en ik heb overal last v Mn rug).

Locatie vh park is top (met taxi naar Pythagoreion, echt het leukste dorp vh eiland). Ook Kokkari leuk om heen te gaan. Samos stad kun je eigenlijk wel overslaan.

Wij hebben 3 dagen auto gehuurd via Nicos (Evelin).

Eettent in de buurt; eigen strandtent (Griekse en Tuna salade echt super), Poros Sea Side (buurman, 2 strandtenten verder over strand te belopen)

rust en zon

gaea.aa,
    30-6-2018

het appartement was netjes en goed verzorgt. Wifi werkt prima. Er wordt niet iedere dag schoon gemaakt, wat niet erg is, maar het feit dat je je toiletpapier niet in de wc mag werpen en dus dat niet iedere dag op geruimd wordt vind ik smerig. gelukkig staat er een container in de buurt. Touroperator geeft dit appartement een 9, ik een 8. Ontbijt prima en sober. Mooi zicht op zee. Het ligt wel wat afgelegen dus rustig. Heerlijk zwembad. Beheerder vriendelijk en behulpzaam. Helaas staan er in het appartement geen gewone stoelen om goed te zitten en we hadden 1 tafeltje in de ruimte. Een tafeltje buiten was wel fijn geweest. Bedden waren uitstekend.

Het was fijn geweest als er een douchegordijn voor de douche was, zodat de hele ruimte niet nat werd. Pythagorieo is goed te lopen als je goed ter been bent. Of je kan om een taxi vragen. met voorrij kosten is dit 8 euro, terugweg 6 euro. Ondanks ons verteld was dat het OV goed is, niet dus.

Fenomenaal een echte aanrader.

karen.sterk,
    17-6-2018

Wil je strand en zwembad voor je appartement, vriendelijke Nederlands sprekende gastheer. Prachtige app. schoon, volledig en mooi ingericht. Heerlijke bedden. Ontbijten op het strand. Het is hier heerlijk rustig en voor een paar euro haalt en brengt de taxi je naar het prachtige havenstadje met heerlijke terasjes, uitstekende restaurants en gezellige winkeltjes. Een echte aanrader, ook uitermate geschikt voor kinderen. Studio's liggen op het strand en de wat grote appartementen op 40 meter van het strand.