Reviews over Potokaki (bij Pythagorion)

Geweldig

Annemiek
    6-9-2018

Netjes,rustig en super service

Perfect

Ton Teunissen
    11-8-2018

Voor de derde keer weer naar Time to Smile op Samos geweest en het was weer perfect. Onze gastheer Nikos en zijn sidekick Sofie zijn werkelijk formidabel. Je hoeft maar te vragen en alles wordt geregeld. Een auto of een scooter huren? Een uur later en hij staat al op de parkeerplaats. Zin in een cocktail? Nikos heeft de shaker al in de hand! Als je echt Grieks wilt eten moet je naar Poros gaan . Het restaurant ligt op 5 minuten lopen. In Pythagorion kun je ook prima eten bij Irodion. Verder is Samos een fantastisch mooi groen eiland met hele mooie stranden. Dit alles maakt je vakantie top!