We hebben een aantal aanbieders voor Olhão voor je op een rij gezet:

Reviews over Olhão

Fantastisch *****

Serena,
    23-6-2017

Wij verblijven hier nu voor de derde keer en vinden het schitterend!! Aan alles is gedacht in het appartement , super ingericht en een heel mooi uitzicht. ook het balkon is heerlijk het is ruim en je kan om de hoek in een heerlijk windje zitten en kijken naar de Portugezen die elke dag schelp en schaal dieren zoeken voor de restaurants. Het uitzicht is door eb en vloed elke dag weer anders en heel bijzonder om te zien. Wij gaan hier zeker nog een keer heen het is een echte aanrader!

Gereisd met partner in juni 2017

fantastich appartement

Mieke en Rob,
    28-5-2017

Eigenaren zorgen dat letterlijk alles aanwezig is in het appartement. Het is brandschoon en daarbij erg gezellig ingericht. Echt aan te bevelen. De ligging is ook fantastisch, vijf minuten lopen van het leuke centrum van Olhao, waar een dagelijks vis- en groente/fruit markt is. Een van de oudste van Portugal! Ook niet ver van het station.

Gereisd met partner in mei 2017

Subliem

4 vriendinnen,
    17-5-2017

We hebben een geweldige week gehad in het appartement van Sophie en Wim in Olhao. Een fantastisch onderkomen waarin het ons aan niets ontbrak. Het was schoon, groot en niet onbelangrijk, goede royale bedden. Een geweldige ligging bijna middenin de lagune. Vanaf het appartement zag je de Atlantische oceaan met vloed naar je toekomen en bij eb weer van je wegtrekken. Fantastisch om dat steeds weer te zien gebeuren. We hebben in Olhao aan het authentieke Portugal mogen proeven. De vis-en groentehallen binnen loopafstand en zeker de moeite waard om te bezoeken. De stad Tavira is met de trein binnen15 minuten bereikbaar en zeker de moeite waard. Klein minpuntje is het ontbreken van horren in de ramen en deuren. Wij zijn min of meer geplaagd door wat lastige muggen. Verder heel veel dank voor de gastvrijheid van Sophie en Wim. Een belletje of Appje en zij waren er om ons te helpen daar waar nodig. Chapeau !! Zeker aan te bevelen en voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in mei 2017
    Sophie, eigenaar, 19-5-2017

Ger, bedankt voor je review, maar ik ben een beetje verbaasd over je kleine minpuntje. Er zijn namelijk wel horren in de deuren. Je moet ze alleen even naar beneden doen.

Fantastisch Olhao

Henk en Adri Rosenbrand,
    27-1-2017

Het appartement heeft een mooie inrichting en een prachtig uitzicht op het natuurgebied en de eilandjes voor de kust. De eigenaars Willem en Sophie doen er alles aan om je vakantie te doen slagen met tips over de Algarve en zijn altijd te bereiken als het nodig zou zijn.We zijn een maand in het appartement geweest en we hebben genoten van de kust en het achterland.

Gereisd met partner in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk

Gerard,
    6-1-2017

Portugal en met name Olhao is als een warm bad. Oppassen dat je niet verdrinkt. Hier kan je alleen maar genieten. Wij zijn hier 5 weken geweest, zijn nu een week terug in Nederland, maar als we de kans krijgen meteen weer terug. Heerlijke temperatuur (ca 18 graden in de schaduw en lekker warm in de zon), nee dan hier😤. Appartement is super, alles wat je denkt nodig te hebben is er. Uitzicht onvoorstelbaar, flamingos voor de deur, wie heeft dat. Ga hier zeker weer naar toe. Sophie en Wim (eigenaren) willen alles voor je doen wat maar redelijk mogelijk is. Nederlandse TV is aanwezig en natuurlijk een uitstekende wifi verbinding. Dus alleen maar positieve gedachten als ik hier aan terug denk.

Gereisd met partner in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)