We hebben een aantal aanbieders voor Albufeira voor je op een rij gezet:

Reviews over Albufeira

Zeer ruim appartement

Marc,
    20-9-2016

Zeer ruim appartement (duplex).

Het zwembad bij het complex is wat klein.

Het strand op loopafstand is mooi en voorzien van een goed restaurant.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

echt geweldig

B.Horta,
    2-8-2016

Het is een fantastisch huis met alles er op en eraan , zoals een prachtig grote badkamer 2 mooie grote slaapkamers met heerlijke bedden,een complete mooie keuken incl vaatwasser.. en wasmischine (in het washok)en alles heerlijk schoon..,in een heerlijke rustige buurt, met het gezellige drukke albufeira op 2 km afstand,

een prachtig balkon, waar s'morgens het zonnetje heerlijk op schijnt en smiddags perfect naar de zijkant van het huisje gaat,waar je heerlijk kunt zitten en van een schitterend uitzicht over de oceaan kunt genieten , wij hadden de eerste week geen auto en hebben toen voor een redelijke prijs af en toe de taxi genomen, de 2e week een huurauto en dat is wel aan te bevelen, het zwembad ziet er prachtig uit en er zijn genoeg ligstoelen,

Kortom we hebben een super vakantie gehad en kunnen niets negatiefs verzinnen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Fantastische (korte) vakantie eind november.

jmlk52,
    28-12-2015

"Appartement São Rafael 1" Huiscode PT−8200−38, touroperator.

Het is een ruim appartement met schitterend uitzicht op de eerste verdieping. Goed en compleet ingericht. Niet bijzonder schoon, nogal veel stof her en der, bedden en vaatwasser waren vies. Goede vakantie met prachtig weer gehad eind november. \s avonds wel even de elektrische kachel aangehad. er is een grote openhaard. De bedden zijn erg hard, topdek-matrassen zou een goede oplossing voor de bedden zijn. De FTA satelliet ontvanger laat alleen Engelse en Ierse TV zenders zien. WiFi is niet aanwezig. Wasmachine, vaatwasser, stofzuiger aanwezig en compleet ingericht keuken. Het appartement is op de eerste verdieping, bereikbaar via een buiten trap met 20 treden. Op loopafstand naar strandje (Sao Rafael). Eind november waren de meeste restaurants in de buurt dicht, behalve Restaurante-Bar O Marinheiro. een aanrader! Het nabijgelegen strandje heeft ook een restaurant, maar was tijdens ons bezoek eind november gesloten.

Gereisd met partner in november 2015

mooi appartementencomplex

heer Tinck,
    13-8-2012

ideaal voor zonnige en rustige familievakantie .......

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Geweldige locatie!

Marc Struik,
    3-1-2012

Het klopt dat bij een blok op het park is gerenoveerd in Maart.Dat had de verhuurder moeten vertellen.Alles is weer in orde en keurig netjes.Dichter bij de prachtigste stranden kun je niet zitten in deze ruime en mooie appartementen.Dus gewoon een topkeuze! Wel jammer dat iemand dat een cijfer 1 neerzet op basis van werkzaamheden aan een enkel appartement.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012