We hebben een aantal aanbieders voor Albufeira voor je op een rij gezet:

Reviews over Albufeira

Onvergetelijk

Dhr. Q.,
    17-12-2018

Dit appartementen complex is perfect voor een geslaagde vakantie met je vrienden. De meeste 'huisjes' liggen op steenworp afstand van de strip wat ideaal is voor een snelle avond uit. Ook de openbare voorzieningen, zoals het toilet waren in overmate aanwezig en eenvoudig vanaf het balkon te bereiken. Wel werd het douchewater soms snel koud (dit had te maken met boiler), maar dat mocht niet baten bij de mogelijkheden in en rondom het zwembad. Bovendien was het appartement altijd (op elke gewenst tijdstip) toegankelijk van zowel buitenaf als bovenaf. Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2018

Prachtig

Angelina,
    13-5-2018

Dit verblijf is ongelofelijk. Om de dag word je appartement schoon gemaakt, schoon beddengoed en handdoeken.

De kamers zijn groot en het is op het terrein heerlijk rustig.

Groot zwembad en je kan gratis gebruik maken van de wasmachine.

Op 10 minuten rijden een gigantische shoppingmal. En 20 min van het uitgaansgelegenheid vandaan.

Het bevalt ons daar zo goed dat we dit jaar weer terug gaan.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Lotte,
    4-8-2017

Het is een geweldig complex voor een jongeren vakantie ik en vriendinnen hebben hier echt genoten de receptioniste was een geweldig aardige vrouw. Elke dag kregen we nieuwe handdoeken en om de dag schone lakens. Ook het zwembad was gewoon schoon! Direct aan de strip dus voor uitgaan helemaal top het enige min puntje vond ik dat de zee wel echt een stukje lopen was maar voor derest echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2017

Geweldige ligging

Anoniem,
    7-7-2017

Samen met een maatje van mij op exameneis geweest naar Albufeira. Ons appartement was heel ruim (2 kamerappartement) en we zaten beneden waardoor we gelukkig WiFi hadden. Daar kun je helaas alleen beneden van genieten namelijk. De eigenaar is een redelijk vriendelijke man die slecht Engels spreekt. De hygiene is top. Elke dag komt er een vrouw langs om even schoon fe maken. Het beste van Solar da Oura is wel de ligging. Het ligt heel dicht bij de strip waardoor je kruipend terug kan komen :) en het strand is werkelijk 5 minuutjes van het appartement verwijderd. Het zwembad is niet super groot maar vaak was er niemand waardoor je hem voor je zelf had. Ik heb een hele leuke vakantie gehad en kan deze plek zeker ook aanraden aan jongeren.

Gereisd anders in juni 2016

Albufeira is super

melina,
    24-9-2015

Villa was niet al te schoon

Gereisd met partner in september 2014