We hebben een aantal aanbieders voor Albufeira voor je op een rij gezet:

Reviews over Albufeira

Voor herhaling vatbaar

B hasselt v,
    16-9-2018

Vanalles te doen...veel winkels en restaurants waar je heel goed kan eten

Mooie trip de best of de west

Gereisd met vrienden in juli 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prima verblijf

Meike,
    12-6-2018

Het park was erg rustig, de appartementen waren schoon en de tuin zag er super mooi uit!

Gereisd met vrienden in juni 2018

Prachtige vakantiebestemminggen

Paula ladage,
    9-5-2018

Ik vond het een eenvoudige maar nette appartement, goede service, vriendelijk personeel en 5 minuten lopen naar het strand en korte afstand naar het oude centrum wat erg leuk is, en voor de jeugd is er de strip, straat met veel barretjes. Gezellig druk. Kortom een prachtig bestemming om heen te gaan, albufeira Portugal. Misschien gaan we dit jaar weer

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Super

Leanne,
    5-2-2018

Super verblijf! Enorm genoten, alles dr op en dr aan. Niks op aan te merken

Gereisd met vrienden in juli 2017

Areias maakte onze examenreis nog meer genieten!

Roos van Zwam,
    31-1-2018

Ik was op examenreis met een groepje vriendinnen. We werden vriendelijk ontvangen bij aankomst en werden door een lieve vrouw naar ons appartement begeleidt. In het appartement was alles schoon en het voelde al meteen goed aan!

Om de drie dagen kwam de lieve vrouw langs om schone handdoeken te brengen en toch maar even te melden dat we het iets meer moesten opruimen, maarja wat verwacht je met acht meiden die net klaar zijn met school. Verder was de locatie perfect gelegen, 5 minuten lopen naar de strip,10 minuten naar het strand en 1 minuut naar de supermarkt.

Na een avondje stappen was het heerlijk om in de ochtend even bij te komen langs het zwembad, waar we ook kennis maakte met onze buren. Omdat areias redelijk kleinschalig is maakte we dus al snel vrienden.

Ik raadt iedereen die naar albufeira gaat dit appartement aan, wij hebben enorm genoten!

Gereisd met vrienden in juni 2017