We hebben een aantal aanbieders voor Albufeira voor je op een rij gezet:

Reviews over Albufeira

Top vakantie!

Anouk,
    27-10-2017

Besloten om voor deze accommodatie te gaan omdat vrienden hier in 2016 al waren geweest en hier zeer te spreken over waren. Het complex is gerenoveerd en de kamers zien er goed maar eenvoudig uit.

Het complex ligt iets verder van de strip, maar dat vonden wij wel fijn. Zo konden we na een avond stappen lekker rustig slapen. De strip in nieuw albufeira is ongeveer 10-15 minuten lopen.

Al met al hebben wij erg genoten van deze vakantie en dit kwam zeker door het verblijf in minichoro!

Gereisd met vrienden in juli 2017

Top complex!

Lisa schuitemaker,
    27-10-2017

Afgelopen zomer met 3 vriendinnen hier geweest. De appartementen waren groot en schoon en het zwembad was groot genoeg voor iedereen. Het shuttlebusje naar het strand was ideaal als we geen zin hadden om te lopen in de warmte. Zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2017

kleinschalig,

herman en ans,
    5-11-2013

Wat een klagers ,het is best goed vertoeven ! Geen 4 sterren dan m9et je lekker in een resort kruipen, wij hadden een studio ,wel kleine douche ,en je betaald niet veel voor een verblijf in baliasol! Prettig verblijf gehad!

Gereisd met partner in oktober 2013

Super appartement

Jo Wilms,
    25-5-2012

- Super schoon appartement (5x per week schoon gemaakt, 2x per week beddengoed, iedere dag nieuwe handdoeken)

- Door personeel met volledige inzet, gedreven complex(je)(28 appartementen). Niks is hen teveel.

- Ligging fantastisch, restaurants en uitgaanscentrum binnen 10 minuten lopen , stranden (3 stuks), waaronder rotsstranden en zandstrand op 10-15 minuten lopen bereikbaar.

- Oud centrum via de weg 20 minuten te belopen. Kan ook via het strand, maar dan op 30 minuten loopafstand.

- Zwembad ook iedere dag bijgehouden en schoon gemaakt, zelfs de ligbedden.

Uitgebreide keueken met een wasmachine, en vrieskastje erbij.

Helaas waren de bedden hard.

De TV zenders waren helaas alleen 4 Engelse zenders, met soms slechte ontvangst, en helaas geen Wifi.

Indien we weer naar Albufeira gaan, zouden we weer hier terugkeren.

Gereisd met partner in mei 2012

Eenvoudig maar prima!

Esther,
    5-9-2008

Appartement op de begane grond was ruim genoeg en schoon, 1 kamer met daarin slaapbanken was prima te doen. Aparte keuken en badkamer met toilet. Zwembad klein maar goed voor afkoeling. Vriendelijke mensen. Naar Strip 5 minuten lopen, naar strand 7 minuten (zee is koud), naar oude centrum 20 minuten maar goed te doen, steigend op terugweg maar met een klein beetje conditie goed te doen. En anders goed te bereiken met treintje, bus of taxi. Kortom: prima als je niet al teveel luxe eist.

Gereisd met vrienden in september 2008