We hebben een aantal aanbieders voor Albufeira voor je op een rij gezet:

Reviews over Albufeira

Prima appartement

Hans,
    26-1-2019

Een gokje om in januari een weekje naar Portugal te gaan, het weer kan tegen vallen. Dit was niet zo, alleen de aankomstdag was regenachtig. Vier mooie en zonnig dagen gehad, de rest was bewolkt met af en toe zon. Het appartement was prima, mooi en groot en keurig onderhouden. Bakkertje om de hoek met heerlijk brood, restaurants waar je lekker kan eten in de buurt en de prijzen zijn goedkoop om uit te gaan eten. Toeristen menu voor € 10,- is een koopje. Albufeira is eigenlijk een feestdorp voor de zomer, nu is het stil en veel winkels dicht. Dit zijn souveniers winkels dus daar mis je niet zoveel aan. Wij zaten in de buurt van de Strip en ik kan me voorstellen dat als je bovenaan de straat begint halverwege niet meer op je benen kan staan. Het is één straat met kroegen en discotheeks. Wat ons tegen viel was de afstand van het appartement naar de zee en het centrum. Maar openbaar vervoer is aanwezig om je rond te rijden.

Gereisd met partner in januari 2019

Geweldig

Melany Rietveld,
    20-1-2019

Het verblijf:

Wat een super verblijf! Ik ben hier 2 weken met een vriendin geweest en wij waren zeer tevreden over het appartement. Het appartement is erg ruim en heeft een aparte keuken en een aparte badkamer met bad. Echt alles is aanwezig, zelfs een vaatwasser en een wasmachine. Wij zaten beneden op de begane grond en hadden dus een terras met een tafeltje en stoelen. Je zit echter lekker in de schaduw wat wel lekker is als het zo heet is. Het zwembad is heerlijk groot en verkoelend, niet zo een 'pisbad'. Er komen zowel jongeren als gezinnen maar totaal geen last van lawaai. Mocht er wel lawaai zijn, staat de bewaker voor je klaar. Personeel is prima, niet overdreven vriendelijk maar ook niet chagrijnig.

De ligging:

Vlak bij het appartement is er een supermarktje voor wat kleine boodschapjes en vers gebakken broodjes. Orada marina ligt aan een haventje waar je een hapje of drankje kan nuttigen. Het is een rustige omgeving.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Goed appartement voor goede prijs

Arja den Ouden,
    18-1-2019

Mooi groot park met verschillende gebouwen. Hierdoor moet je soms een stuk lopen voor het ontbijt. Is wel wat veroudert maar wel goed schoongehouden. Op een dag na, iedere dag schoonmaak en een aantal keren handdoeken en een keer lakens. Gelukkig dient de airco als verwarming want die had je in Januari hard nodig. Wij waren het enige bewoonde app. in ons complex, koelt 's avonds en 's nachts hard af.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

Wat was het heerlijk!

Frieda Van Dorst,
    11-1-2019

Op 24 december aangekomen in Hotel luna Solaqua. Prima hotel, met keukentje. Dicht bij het strand, toch rustig gelegen. In de buurt veel lekkere restaurantjes. Het was een graad of 19/20.Algarve rustig in de winter. Met een auto kom je overal. Echt een aanrader om even op te laden.

Gereisd met partner in december 2018

Super verblijf!

J.J. Giesen,
    2-1-2019

Erg goed verblijf gehad in dit appartement. Goede schoonmaak en top personeel! Ze hielpen je overal bij.

Hygiëne: elke dag werd het appartement schoongemaakt, top!

Wat wij alleen jammer vonden is dat het centrum wat verder gelegen is, maar wel de moeite waard!

Vervoer: bij Orada kun je een prive-taxi regelen. Allemaal super geregeld.

Gereisd met partner in augustus 2018