We hebben een aantal aanbieders voor Albufeira voor je op een rij gezet:

Neckermann

appartementen Albufeira met zwembad en jacuzzi

We hebben een aantal aanbieders voor Albufeira voor je op een rij gezet:

Reviews over Albufeira

Prima

Venhoek,
    17-3-2019

Eenvoudig bungalow met goede faciliteiten van het hotel. Daar was de prijs natúúrlijk ook naar

Gereisd met partner in februari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Een verblijf met plussen en minnen...

Emmy,
    28-2-2019

Het appartement in Cerro Mar Atlantic is ruim en prima voor een gezin met jonge kinderen. De slaapbank is, zoals veel mensen hier al aangeven, niet geschikt voor oudere kinderen of volwassenen en het tweepersoonsbed heeft inderdaad harde matrassen. De vaatwasser en/ of wasmachine waarover in sommige reviews wordt gesproken, bleken in ons appartement niet aanwezig en het interieur is verouderd. Voor februari zijn de aanwezige dekbedden erg dun en het appartement is niet te verwarmen. Er zijn wel dekens aanwezig. De schoonmaak is uitstekend en het personeel is ontzettend vriendelijk. Het ontbijtbuffet is veelzijdig, voor elk wat wils. De weg naar het centrum vonden wij prima te doen. Supermarkten zijn dichtbij, erg handig. Omdat het nog koud was, hebben we alleen gebruik gemaakt van het binnenzwembad. Niet groot, maar prima. Badmutsen verplicht! De wifi in de lobby is erg slecht.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Goed appartement voor goede prijs

Arja den Ouden,
    18-1-2019

Mooi groot park met verschillende gebouwen. Hierdoor moet je soms een stuk lopen voor het ontbijt. Is wel wat veroudert maar wel goed schoongehouden. Op een dag na, iedere dag schoonmaak en een aantal keren handdoeken en een keer lakens. Gelukkig dient de airco als verwarming want die had je in Januari hard nodig. Wij waren het enige bewoonde app. in ons complex, koelt 's avonds en 's nachts hard af.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

We komen zeker nog eens terug in het na seizoen.

Anja Wevers,
    17-1-2019

We verbleven in een studio. Deze was gedateerd, maar schoon. iedere dag werd de kamer gedaan en kregen we schone handdoeken.

Goed bed/matras.

We hadden half pension geboekt, ontbijt was goed, iedere dag hetzelfde maar keus genoegen. Het avondeten was iedere dag andere keus uit vlees/vis gerechten. Wel iedere dag hetzelfde pasta gerecht.

De salade was iedere dag verschillend, maar deze was erg uitgebreid en lekker.

De locatie was perfect, aan het strand en lopend te doen naar Ortho d Áqua en Villamoure, zowel over het strand als over de rotsen.

We hadden voor 4 dagen een auto gehuurd, geboekt in het hotel 4 dagen en 3 betalen. Met all in verzekering was dit 100 euro.

We hebben de west- en oostkust afgereden, erg mooi.

Ook 1 dag Lissabon geboekt wat aan te raden is. Staat bij ons op het lijstje van stedentrip.

We troffen met het weer, 18 -20 graden en heerlijk rustig.

Gereisd met partner in januari 2019

Wat was het heerlijk!

Frieda Van Dorst,
    11-1-2019

Op 24 december aangekomen in Hotel luna Solaqua. Prima hotel, met keukentje. Dicht bij het strand, toch rustig gelegen. In de buurt veel lekkere restaurantjes. Het was een graad of 19/20.Algarve rustig in de winter. Met een auto kom je overal. Echt een aanrader om even op te laden.

Gereisd met partner in december 2018