We hebben een aantal aanbieders voor Albufeira voor je op een rij gezet:

appartementen Albufeira met jacuzzi

We hebben een aantal aanbieders voor Albufeira voor je op een rij gezet:

Reviews over Albufeira

Goed appartement voor goede prijs

Arja den Ouden,
    18-1-2019

Mooi groot park met verschillende gebouwen. Hierdoor moet je soms een stuk lopen voor het ontbijt. Is wel wat veroudert maar wel goed schoongehouden. Op een dag na, iedere dag schoonmaak en een aantal keren handdoeken en een keer lakens. Gelukkig dient de airco als verwarming want die had je in Januari hard nodig. Wij waren het enige bewoonde app. in ons complex, koelt 's avonds en 's nachts hard af.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

We komen zeker nog eens terug in het na seizoen.

Anja Wevers,
    17-1-2019

We verbleven in een studio. Deze was gedateerd, maar schoon. iedere dag werd de kamer gedaan en kregen we schone handdoeken.

Goed bed/matras.

We hadden half pension geboekt, ontbijt was goed, iedere dag hetzelfde maar keus genoegen. Het avondeten was iedere dag andere keus uit vlees/vis gerechten. Wel iedere dag hetzelfde pasta gerecht.

De salade was iedere dag verschillend, maar deze was erg uitgebreid en lekker.

De locatie was perfect, aan het strand en lopend te doen naar Ortho d Áqua en Villamoure, zowel over het strand als over de rotsen.

We hadden voor 4 dagen een auto gehuurd, geboekt in het hotel 4 dagen en 3 betalen. Met all in verzekering was dit 100 euro.

We hebben de west- en oostkust afgereden, erg mooi.

Ook 1 dag Lissabon geboekt wat aan te raden is. Staat bij ons op het lijstje van stedentrip.

We troffen met het weer, 18 -20 graden en heerlijk rustig.

Gereisd met partner in januari 2019

Wat was het heerlijk!

Frieda Van Dorst,
    11-1-2019

Op 24 december aangekomen in Hotel luna Solaqua. Prima hotel, met keukentje. Dicht bij het strand, toch rustig gelegen. In de buurt veel lekkere restaurantjes. Het was een graad of 19/20.Algarve rustig in de winter. Met een auto kom je overal. Echt een aanrader om even op te laden.

Gereisd met partner in december 2018

Fantastisch, volgend jaar weer!

Van Rijn,
    5-12-2018

Voor de 2e keer geweest in juni 2018!

Wederom een feestje!!!

Wij gaan hier naartoe op basis van logies.

Bijboeken kan altijd als je wilt...

We huren altijd een auto gelijk op het vliegveld, ideaal en goedkoop.

Zonder auto zit je overal wat verder vanaf, al zal het openbaar vervoer of taxi ook prima werken.

Mooie zwembaden, mooie ruimte appartement met alles erop en eraan.

Omgeving erg mooi, ook de oude stad is super om te bezoeken.

Diverse mooie stranden in de buurt.

Lidl is 5 a 10 minuten met de auto.

Wij hopen in 2019 weer te gaan!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

geweldig mooi

C.Peeters,
    5-12-2018

Geweldige kust om te wandelen met kleine kinderen wel oppassen geblazen i.v.m. de steile afgronden en als je tekort naar de kant gaat kans op afbrokkelen op het tijdstip dat wij er waren zeer hoge golven maar dit is weer spectaculair om tezien

Gereisd met partner in november 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl