We hebben een aantal aanbieders voor Albufeira voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Albufeira voor je op een rij gezet:

Reviews over Albufeira

Peter,
    19-3-2019

Geweldig appartementen complex. Prijs kwaliteit uitstekend. Mooie kamers. Leuk personeel.

Gereisd met vrienden in februari 2019

Een verblijf met plussen en minnen...

Emmy,
    28-2-2019

Het appartement in Cerro Mar Atlantic is ruim en prima voor een gezin met jonge kinderen. De slaapbank is, zoals veel mensen hier al aangeven, niet geschikt voor oudere kinderen of volwassenen en het tweepersoonsbed heeft inderdaad harde matrassen. De vaatwasser en/ of wasmachine waarover in sommige reviews wordt gesproken, bleken in ons appartement niet aanwezig en het interieur is verouderd. Voor februari zijn de aanwezige dekbedden erg dun en het appartement is niet te verwarmen. Er zijn wel dekens aanwezig. De schoonmaak is uitstekend en het personeel is ontzettend vriendelijk. Het ontbijtbuffet is veelzijdig, voor elk wat wils. De weg naar het centrum vonden wij prima te doen. Supermarkten zijn dichtbij, erg handig. Omdat het nog koud was, hebben we alleen gebruik gemaakt van het binnenzwembad. Niet groot, maar prima. Badmutsen verplicht! De wifi in de lobby is erg slecht.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Prima verblijf !!

Annoniem,
    4-12-2018

Cerro mar Atlantico is opzich een prima verblijf. Als je dit wilt boeken voor een jongeren vakantie zou ik het wel afraden. Er staat dat je 500m naar het strand moet lopen. Dit is misschien wel waar, maar de weg er naartoe duurt veel langer. Omdat dit appartement/hotel richting het oude centrum ligt moet je een enorme trap op en aflopen om überhaupt ergens te komen. Dit was een grote tegenvaller.

Als je richting de uitgaansgelegenheden wilt is dit lopend niet te doen. Ik moet wel zeggen dat je er met de taxi zo bent en dat is ook helemaal niet duur. Het appartement en de bedden zijn verder prima.

1 tip: als je met een groep vrienden hier na toe gaat moet je 250,- euro aan borg neerleggen. Bij het uitchecken geven ze dit niet automatisch terug en toen ik er over begon werd er ook nog eens moeilijk over gedaan. Cerro mar atlantico is een prima verblijf alleen is het voor jongeren een behoorlijk eind richting de strip!

Gereisd met vrienden in juli 2018

Fijne complex voor een goede prijs

Richard Reumer,
    14-10-2018

Het is een wat verouderd complex, wat hoger gelegen. De kamers zijn ruim bemeten en de keuken is van alle gemakken voorzien. De binnentuin met daarin een zwembad is mooi en je kan van het zwembad en overige faciliteiten aan de overzijde van de straat ook gebruikmaken. Het ontbijtbuffet is goed verzorgd, echter bij grote drukte kan men het niet op tijd aangevuld krijgen. Als er iets kapot is in je appartement wordt dit binnen enkele minuten opgelost. Het personeel doet er alles aan om het de gasten zo fijn mogelijk te laten hebben. Via trappen kom je in het gezellige uitgaanscentrum van oud Albufeira. De weg terug omhoog was voor mij niet te doen. Echter een taxi is spotgoedkoop.

Gereisd met vrienden in oktober 2018
    Geboekt bijneckermann.nl

Shirley Van schaaik,
    9-10-2018

Heel mooi appartementen complex en zwembad binnen en buiten er stopt elk uur een bus beneden voor de mensen die slecht ter been zijn .gezellig en mooi centrum de omgeving is prachtig

Gereisd met partner in oktober 2018