We hebben een aantal aanbieders voor Albufeira voor je op een rij gezet:

Reviews over Albufeira

Prima appartement

Hans,
    26-1-2019

Een gokje om in januari een weekje naar Portugal te gaan, het weer kan tegen vallen. Dit was niet zo, alleen de aankomstdag was regenachtig. Vier mooie en zonnig dagen gehad, de rest was bewolkt met af en toe zon. Het appartement was prima, mooi en groot en keurig onderhouden. Bakkertje om de hoek met heerlijk brood, restaurants waar je lekker kan eten in de buurt en de prijzen zijn goedkoop om uit te gaan eten. Toeristen menu voor € 10,- is een koopje. Albufeira is eigenlijk een feestdorp voor de zomer, nu is het stil en veel winkels dicht. Dit zijn souveniers winkels dus daar mis je niet zoveel aan. Wij zaten in de buurt van de Strip en ik kan me voorstellen dat als je bovenaan de straat begint halverwege niet meer op je benen kan staan. Het is één straat met kroegen en discotheeks. Wat ons tegen viel was de afstand van het appartement naar de zee en het centrum. Maar openbaar vervoer is aanwezig om je rond te rijden.

Gereisd met partner in januari 2019

Geweldig

Melany Rietveld,
    20-1-2019

Het verblijf:

Wat een super verblijf! Ik ben hier 2 weken met een vriendin geweest en wij waren zeer tevreden over het appartement. Het appartement is erg ruim en heeft een aparte keuken en een aparte badkamer met bad. Echt alles is aanwezig, zelfs een vaatwasser en een wasmachine. Wij zaten beneden op de begane grond en hadden dus een terras met een tafeltje en stoelen. Je zit echter lekker in de schaduw wat wel lekker is als het zo heet is. Het zwembad is heerlijk groot en verkoelend, niet zo een 'pisbad'. Er komen zowel jongeren als gezinnen maar totaal geen last van lawaai. Mocht er wel lawaai zijn, staat de bewaker voor je klaar. Personeel is prima, niet overdreven vriendelijk maar ook niet chagrijnig.

De ligging:

Vlak bij het appartement is er een supermarktje voor wat kleine boodschapjes en vers gebakken broodjes. Orada marina ligt aan een haventje waar je een hapje of drankje kan nuttigen. Het is een rustige omgeving.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Super verblijf!

J.J. Giesen,
    2-1-2019

Erg goed verblijf gehad in dit appartement. Goede schoonmaak en top personeel! Ze hielpen je overal bij.

Hygiëne: elke dag werd het appartement schoongemaakt, top!

Wat wij alleen jammer vonden is dat het centrum wat verder gelegen is, maar wel de moeite waard!

Vervoer: bij Orada kun je een prive-taxi regelen. Allemaal super geregeld.

Gereisd met partner in augustus 2018

Prima verblijf !!

Annoniem,
    4-12-2018

Cerro mar Atlantico is opzich een prima verblijf. Als je dit wilt boeken voor een jongeren vakantie zou ik het wel afraden. Er staat dat je 500m naar het strand moet lopen. Dit is misschien wel waar, maar de weg er naartoe duurt veel langer. Omdat dit appartement/hotel richting het oude centrum ligt moet je een enorme trap op en aflopen om überhaupt ergens te komen. Dit was een grote tegenvaller.

Als je richting de uitgaansgelegenheden wilt is dit lopend niet te doen. Ik moet wel zeggen dat je er met de taxi zo bent en dat is ook helemaal niet duur. Het appartement en de bedden zijn verder prima.

1 tip: als je met een groep vrienden hier na toe gaat moet je 250,- euro aan borg neerleggen. Bij het uitchecken geven ze dit niet automatisch terug en toen ik er over begon werd er ook nog eens moeilijk over gedaan. Cerro mar atlantico is een prima verblijf alleen is het voor jongeren een behoorlijk eind richting de strip!

Gereisd met vrienden in juli 2018

Spijtig maar nooit meer

Monique,
    30-11-2018

Leuke ingerichte appartementen en groot gemeenschappelijk zwembad.

We zijn hier verleden jaar ook geweest, maar dit jaar waren er veel luidruchtige Engelse jonge dames met blikjes bier en een radio die je zelfs aan de overkant van het zwembad kon horen. Gedaan met de rust. Dus dit was onze laatste keer Orada......

Gereisd met partner in juni 2018