We hebben een aantal aanbieders voor Albufeira voor je op een rij gezet:

Reviews over Albufeira

Prima verblijf

Meike,
    12-6-2018

Het park was erg rustig, de appartementen waren schoon en de tuin zag er super mooi uit!

Gereisd met vrienden in juni 2018

Geweldige ligging

Anoniem,
    7-7-2017

Samen met een maatje van mij op exameneis geweest naar Albufeira. Ons appartement was heel ruim (2 kamerappartement) en we zaten beneden waardoor we gelukkig WiFi hadden. Daar kun je helaas alleen beneden van genieten namelijk. De eigenaar is een redelijk vriendelijke man die slecht Engels spreekt. De hygiene is top. Elke dag komt er een vrouw langs om even schoon fe maken. Het beste van Solar da Oura is wel de ligging. Het ligt heel dicht bij de strip waardoor je kruipend terug kan komen :) en het strand is werkelijk 5 minuutjes van het appartement verwijderd. Het zwembad is niet super groot maar vaak was er niemand waardoor je hem voor je zelf had. Ik heb een hele leuke vakantie gehad en kan deze plek zeker ook aanraden aan jongeren.

Gereisd anders in juni 2016

Wij vonden het een geweldig onderkomen

Fam.Parlevliet,
    15-1-2017

Dat er geen lift is, maar dat was voor ons 84 en 74 jaar geen bezwaar,

het onderkomen is niet luxe maar schoon en prima bedden. Eigenaresse Maria, is een geweldige gastvrouw, wij kwamen in 2015 voor de 8e keer, en komen dit jaar 2017 weer als alles meezit.

Gereisd met partner in september 2015

Wel oke

Loulou,
    31-8-2015

Ik vond de kamer erg ruim en ook schoon. Er werd iedere dag schoongemaakt, alleen kregen wij geen schone handdoeken. Voor wat wij betaald hadden waren we wel tevreden! Het zwembad is goed, de bedjes erg oud en vies. De eigenaar is een vreemde vogel die het liefst zo min mogelijk doet. Ook werd ons helemaal niet verteld door hem hoelaat we moesten uitchecken, dus stond hij chagrijnig aan de deur en kregen wij 10 minuten om alles in te pakken...... Haha. De ligging is Top!!

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Ideale ligging

bovanbaar,
    12-10-2014

Schrokken enorm van de ontvangst en dan m.n. de receptie. Vreemde eigenaar ook. Opgelucht toen we onze kamer zagen. Enorm ruim (ons was wel verteld dat we een van de ruimste kamers hadden) met achterhaald en oud meubilair, maar alles werkte prima. Balkon met uitzicht op (klein en niet-kindvriendelijk) zwembad en zee. Handdoeken werden maar om de drie dagen vervangen en er werd ook niet iedere dag schoongemaakt. Met een paar minuten lopen sta je op het strand en zo'n 10min van een grote supermarkt en natuurlijk de Strip. Ideale ligging dus! Albufeira is leuk! Veel te beleven en altijd mooi weer. Op iedere hoek van de straat zijn verschillende excursies te boeken (aan te raden is om met een Catamaran te gaan varen). Solar da Oura is waarschijnlijk vooral leuk als je met een vriend(in) bent (omdat het ook niet zo luxe is dus), maar er zijn ook genoeg stelletjes te vinden.

Gereisd met vrienden in augustus 2014