We hebben een aantal aanbieders voor Albufeira voor je op een rij gezet:

Neckermann

appartementen Albufeira met honden toegestaan en jacuzzi

We hebben een aantal aanbieders voor Albufeira voor je op een rij gezet:

Reviews over Albufeira

Wat was het heerlijk!

Frieda Van Dorst,
    11-1-2019

Op 24 december aangekomen in Hotel luna Solaqua. Prima hotel, met keukentje. Dicht bij het strand, toch rustig gelegen. In de buurt veel lekkere restaurantjes. Het was een graad of 19/20.Algarve rustig in de winter. Met een auto kom je overal. Echt een aanrader om even op te laden.

Gereisd met partner in december 2018

Leuk complex en ideaal qua ligging

Claire,
    15-9-2018

2 kamer app met kindje van 1 jaar geweest. Mooie en ruime appartementen. Groot balkon en uit uitzicht op het zwembad! Het app complex ligt in een doodlopende straat, hierdoor heb je nauwelijks tot geen last van verkeer. Apart kinderbadje aanwezig bij het zwembad, wat ideaal is. Einde van de straaf (300 meter)is een groot winkelcentra waar je van alles kunt eten, grote supermarkt is en diverse kleding winkels zich bevinden. Strand is op loopafstand (wel heuveltjes op en af) oude centrum van Albufeira is ook op loopafstand en erg gezellig! Je kunt ook het treintje nemen die rijdt rond van het oude centrum, strand en de strip. De strip is voor jongeren, allemaal uitgaansgelegenheden. Een leuk complex en ideaal qua ligging

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Prima schoon hotel met nieuwe kamers

Chantal De Korte,
    3-5-2018

Goed hotel wat net gerestyled is met nieuwe meubels en bedden. Die lagen heerlijk. Elke dag schone handdoeken (nieuwe zonder gaten) prima douche, schoon. We hebben er niet gegeten aleen op de laatste dag een tosti genomen en die was top!

Gereisd met partner in april 2018

helaas een slecht begin van de vakantie

anoniem,
    24-12-2017

We zijn via touroperator geweesd, kwamen in het hotel ipv zo hoog mogelijk zwembadzijde , dit hadden we geboekt , op 020 ,in de kelder met uitzicht op een oud vervallen kinderspeelplaatsje met een hoge muur met daarop een hekwerk met prikkeldraad heeft 5 dagen leuren en zeuren , bellen sms en geduurd eer er een andere kamer op de 2e verdieping voor ons was, geen hostes bereid gevonden langs te komen om het te regelen, ook hotel personeel doet vreemd, maar het is een mooie locatie op een perfecte plek tussen oud en nieuw Albufeira

Klachtverwerking duurde 11 weken.Het klachtenformulier werd wel gebracht in Solaqua!

Gereisd met partner in september 2017

Super plek

Sharona pothmann,
    25-8-2017

Goede ligging je bent zo in het nieuwe en oude gedeelte van albufeira. Loop je richting de strip zit een heel lekker chinees restaurand echt een aanrader!

Gereisd anders in juli 2017