We hebben een aantal aanbieders voor Albufeira voor je op een rij gezet:

Reviews over Albufeira

Wat was het heerlijk!

Frieda Van Dorst,
    11-1-2019

Op 24 december aangekomen in Hotel luna Solaqua. Prima hotel, met keukentje. Dicht bij het strand, toch rustig gelegen. In de buurt veel lekkere restaurantjes. Het was een graad of 19/20.Algarve rustig in de winter. Met een auto kom je overal. Echt een aanrader om even op te laden.

Gereisd met partner in december 2018

Erg goed, aanrader!

Ralph,
    10-12-2018

Erg goed bevallen! Met z'n 6en naar dit appartement geweest.

Het begon met een leuke ontvangst van de eigenaar. We betaalden onze borg (100 euro pp) en de eigenaar liet alle belangrijke dingen in en rondom het appartement zien. Hij hielp ons gelijk met extra stoelen voor op het balkon, want er stonden er te weinig. Op de helft van ons verblijf vroegen we voor nieuwe handdoeken en die kregen we gelijk. In de week zijn een aantal glazen en een stoel kapot gegaan. Hier was de eigenaar niet blij mee maar gewoon nieuwe gekregen en de rest van de week niks kapot gemaakt en verder geen boze eigenaar gehad. Top service!

Verder 5 minuutjes lopen van de strip, heel mooi en groot zwembad, groot balkon en mooi appartement, dus perfect!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Top vakantie superrrr

Heidi,
    1-11-2018

Het complex is gedateerd en simpel geen luxe dus maar wat het wel was... super schoon zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel wij voelden er ons gewoon thuis we hebben in de omgeving heerlijk en niet duur gegeten dus wat wil je nog meer je zit meteen op het strand om de hoek kun je goede excursies boekken en naar de supermarkt bars restaurants alles binnen handbereik

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Leuk complex en ideaal qua ligging

Claire,
    15-9-2018

2 kamer app met kindje van 1 jaar geweest. Mooie en ruime appartementen. Groot balkon en uit uitzicht op het zwembad! Het app complex ligt in een doodlopende straat, hierdoor heb je nauwelijks tot geen last van verkeer. Apart kinderbadje aanwezig bij het zwembad, wat ideaal is. Einde van de straaf (300 meter)is een groot winkelcentra waar je van alles kunt eten, grote supermarkt is en diverse kleding winkels zich bevinden. Strand is op loopafstand (wel heuveltjes op en af) oude centrum van Albufeira is ook op loopafstand en erg gezellig! Je kunt ook het treintje nemen die rijdt rond van het oude centrum, strand en de strip. De strip is voor jongeren, allemaal uitgaansgelegenheden. Een leuk complex en ideaal qua ligging

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Top vakantie!

Moniek Roseboom,
    10-8-2018

Goede service, prima appartementen, heerlijk zwembad.

Gereisd met partner in september 2016