We hebben een aantal aanbieders voor Albufeira voor je op een rij gezet:

Reviews over Albufeira

Top vakantie

Paul,
    19-3-2019

Top accommodatie, super groot appartement en erg vriendelijke mensen

Gereisd met partner in februari 2019

Peter,
    19-3-2019

Geweldig appartementen complex. Prijs kwaliteit uitstekend. Mooie kamers. Leuk personeel.

Gereisd met vrienden in februari 2019

Prima

Venhoek,
    17-3-2019

Eenvoudig bungalow met goede faciliteiten van het hotel. Daar was de prijs natúúrlijk ook naar

Gereisd met partner in februari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Een verblijf met plussen en minnen...

Emmy,
    28-2-2019

Het appartement in Cerro Mar Atlantic is ruim en prima voor een gezin met jonge kinderen. De slaapbank is, zoals veel mensen hier al aangeven, niet geschikt voor oudere kinderen of volwassenen en het tweepersoonsbed heeft inderdaad harde matrassen. De vaatwasser en/ of wasmachine waarover in sommige reviews wordt gesproken, bleken in ons appartement niet aanwezig en het interieur is verouderd. Voor februari zijn de aanwezige dekbedden erg dun en het appartement is niet te verwarmen. Er zijn wel dekens aanwezig. De schoonmaak is uitstekend en het personeel is ontzettend vriendelijk. Het ontbijtbuffet is veelzijdig, voor elk wat wils. De weg naar het centrum vonden wij prima te doen. Supermarkten zijn dichtbij, erg handig. Omdat het nog koud was, hebben we alleen gebruik gemaakt van het binnenzwembad. Niet groot, maar prima. Badmutsen verplicht! De wifi in de lobby is erg slecht.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Goed appartement voor goede prijs

Arja den Ouden,
    18-1-2019

Mooi groot park met verschillende gebouwen. Hierdoor moet je soms een stuk lopen voor het ontbijt. Is wel wat veroudert maar wel goed schoongehouden. Op een dag na, iedere dag schoonmaak en een aantal keren handdoeken en een keer lakens. Gelukkig dient de airco als verwarming want die had je in Januari hard nodig. Wij waren het enige bewoonde app. in ons complex, koelt 's avonds en 's nachts hard af.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019