We hebben een aantal aanbieders voor Albufeira voor je op een rij gezet:

Geweldig

Melany Rietveld,
    20-1-2019

Het verblijf:

Wat een super verblijf! Ik ben hier 2 weken met een vriendin geweest en wij waren zeer tevreden over het appartement. Het appartement is erg ruim en heeft een aparte keuken en een aparte badkamer met bad. Echt alles is aanwezig, zelfs een vaatwasser en een wasmachine. Wij zaten beneden op de begane grond en hadden dus een terras met een tafeltje en stoelen. Je zit echter lekker in de schaduw wat wel lekker is als het zo heet is. Het zwembad is heerlijk groot en verkoelend, niet zo een 'pisbad'. Er komen zowel jongeren als gezinnen maar totaal geen last van lawaai. Mocht er wel lawaai zijn, staat de bewaker voor je klaar. Personeel is prima, niet overdreven vriendelijk maar ook niet chagrijnig.

De ligging:

Vlak bij het appartement is er een supermarktje voor wat kleine boodschapjes en vers gebakken broodjes. Orada marina ligt aan een haventje waar je een hapje of drankje kan nuttigen. Het is een rustige omgeving.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Goed appartement voor goede prijs

Arja den Ouden,
    18-1-2019

Mooi groot park met verschillende gebouwen. Hierdoor moet je soms een stuk lopen voor het ontbijt. Is wel wat veroudert maar wel goed schoongehouden. Op een dag na, iedere dag schoonmaak en een aantal keren handdoeken en een keer lakens. Gelukkig dient de airco als verwarming want die had je in Januari hard nodig. Wij waren het enige bewoonde app. in ons complex, koelt 's avonds en 's nachts hard af.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

Wat was het heerlijk!

Frieda Van Dorst,
    11-1-2019

Op 24 december aangekomen in Hotel luna Solaqua. Prima hotel, met keukentje. Dicht bij het strand, toch rustig gelegen. In de buurt veel lekkere restaurantjes. Het was een graad of 19/20.Algarve rustig in de winter. Met een auto kom je overal. Echt een aanrader om even op te laden.

Gereisd met partner in december 2018

Super verblijf!

J.J. Giesen,
    2-1-2019

Erg goed verblijf gehad in dit appartement. Goede schoonmaak en top personeel! Ze hielpen je overal bij.

Hygiëne: elke dag werd het appartement schoongemaakt, top!

Wat wij alleen jammer vonden is dat het centrum wat verder gelegen is, maar wel de moeite waard!

Vervoer: bij Orada kun je een prive-taxi regelen. Allemaal super geregeld.

Gereisd met partner in augustus 2018

Fantastisch, volgend jaar weer!

Van Rijn,
    5-12-2018

Voor de 2e keer geweest in juni 2018!

Wederom een feestje!!!

Wij gaan hier naartoe op basis van logies.

Bijboeken kan altijd als je wilt...

We huren altijd een auto gelijk op het vliegveld, ideaal en goedkoop.

Zonder auto zit je overal wat verder vanaf, al zal het openbaar vervoer of taxi ook prima werken.

Mooie zwembaden, mooie ruimte appartement met alles erop en eraan.

Omgeving erg mooi, ook de oude stad is super om te bezoeken.

Diverse mooie stranden in de buurt.

Lidl is 5 a 10 minuten met de auto.

Wij hopen in 2019 weer te gaan!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018