We hebben een aantal aanbieders voor Albufeira voor je op een rij gezet:

Reviews over Albufeira

Top vakantie

Paul,
    19-3-2019

Top accommodatie, super groot appartement en erg vriendelijke mensen

Gereisd met partner in februari 2019

Goed appartement voor goede prijs

Arja den Ouden,
    18-1-2019

Mooi groot park met verschillende gebouwen. Hierdoor moet je soms een stuk lopen voor het ontbijt. Is wel wat veroudert maar wel goed schoongehouden. Op een dag na, iedere dag schoonmaak en een aantal keren handdoeken en een keer lakens. Gelukkig dient de airco als verwarming want die had je in Januari hard nodig. Wij waren het enige bewoonde app. in ons complex, koelt 's avonds en 's nachts hard af.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

Fantastisch, volgend jaar weer!

Van Rijn,
    5-12-2018

Voor de 2e keer geweest in juni 2018!

Wederom een feestje!!!

Wij gaan hier naartoe op basis van logies.

Bijboeken kan altijd als je wilt...

We huren altijd een auto gelijk op het vliegveld, ideaal en goedkoop.

Zonder auto zit je overal wat verder vanaf, al zal het openbaar vervoer of taxi ook prima werken.

Mooie zwembaden, mooie ruimte appartement met alles erop en eraan.

Omgeving erg mooi, ook de oude stad is super om te bezoeken.

Diverse mooie stranden in de buurt.

Lidl is 5 a 10 minuten met de auto.

Wij hopen in 2019 weer te gaan!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Leuke uitvalsbasis goede prijs/kwaliteit

Roeland,
    14-11-2018

Leuke uitvalsbasis om de algarve te ontdekken. Best een auto huren hier, das goedkoop en je moet met niemand rekening houden. Om Albufeira te bezoeken zijn er gratis parkings. De betalende zijn erg kostelijk. Er zijn verschillende zwembaden. Eentje is verwarmd, ideaal in de frissere maanden. Het keuzemenu is zeer beperkt maar wel verassend lekker. Het restaurant is klein en gezellig

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Meteen weer opnieuw willen boeken, geweldig!

J. Vankan,
    25-10-2018

Handig als je een huur auto hebt, je bent dan niet afhankelijk van OV en of taxie.

Ook voor de verplaatsing op het terrein, dit is lopend goed te doen maar als je zoals wij niet goed ter been bent is het een hele verademing als je gebruik kunt maken van een huur auto.

Er is ook een shutle busje aanwezig in het resort maar die rijdt slechts 1x per dag van en naar Albufeira.

Wij hadden tijdens ons verblijf geluk dat de weergoden met ons waren. Het was gemiddeld ruim boven de 20 gr. Het huisje dat we hadden toegewezen gekregen was prima, ruim, schoon en met een mooi uitzicht. De mensen achter de 24/7 receptie waren vriendelijk en behulpzaam. En voor de inwendige mens werd prima gezorgd in de restaurants en snackbars.

Dit resort is prima, de kamers werden vrijwel dagelijks gepoetst en voorzien van Schoone handdoeken. Al met al een prima locatie , mooi ingedeeld met prachtige bomen en planten, dit alles in een glooiende omgeving, gewoon top

Gereisd met partner in oktober 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl