We hebben een aantal aanbieders voor Albufeira voor je op een rij gezet:

Reviews over Albufeira

Prima

Venhoek,
    17-3-2019

Eenvoudig bungalow met goede faciliteiten van het hotel. Daar was de prijs natúúrlijk ook naar

Gereisd met partner in februari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

We komen zeker nog eens terug in het na seizoen.

Anja Wevers,
    17-1-2019

We verbleven in een studio. Deze was gedateerd, maar schoon. iedere dag werd de kamer gedaan en kregen we schone handdoeken.

Goed bed/matras.

We hadden half pension geboekt, ontbijt was goed, iedere dag hetzelfde maar keus genoegen. Het avondeten was iedere dag andere keus uit vlees/vis gerechten. Wel iedere dag hetzelfde pasta gerecht.

De salade was iedere dag verschillend, maar deze was erg uitgebreid en lekker.

De locatie was perfect, aan het strand en lopend te doen naar Ortho d Áqua en Villamoure, zowel over het strand als over de rotsen.

We hadden voor 4 dagen een auto gehuurd, geboekt in het hotel 4 dagen en 3 betalen. Met all in verzekering was dit 100 euro.

We hebben de west- en oostkust afgereden, erg mooi.

Ook 1 dag Lissabon geboekt wat aan te raden is. Staat bij ons op het lijstje van stedentrip.

We troffen met het weer, 18 -20 graden en heerlijk rustig.

Gereisd met partner in januari 2019

geweldig mooi

C.Peeters,
    5-12-2018

Geweldige kust om te wandelen met kleine kinderen wel oppassen geblazen i.v.m. de steile afgronden en als je tekort naar de kant gaat kans op afbrokkelen op het tijdstip dat wij er waren zeer hoge golven maar dit is weer spectaculair om tezien

Zeker voor herhaling vatbaaf

g.m de ruiter,
    3-12-2018

Alles prima jammer dat je pas om 2uur s,middags

Naar je studio kunt ,verder alles ptima

Hayo van der Veen,
    29-11-2018

De ligging werkelijk fantastisch ,wij zaten in een bungalow die bij hotel Alfamar horen (Algarve Park ) .

Dezen zijn wel aan wat onderhoud toe ,zowel binnen als buiten .

Het hotel is erg mooi .

Het strand is via een aflopend pad perfect te bereiken ,beter dan sommige hotels waar je via zo,n 150 treden het strand bereikt .

Het ontbijt in Alfamar vonden wij prima .

Een groot nadeel in de huisjes met de slaapkamer boven is dat er alleen een toilet boven is.

Wij hadden voor 10 dagen een auto gehuurd wat zeker geen overdadige luxe is .

In de directe omgeving is een klein restaurantje en een pizzaria , met daarnaast een kleine supermarkt .

In Albufeira is zowel een Aldi en een grote Lidl ,en uiteraard vele andere supers .

Wij hebben een prachtige vakantie gehad in Alfamar ( Algarve Park)

Richting Armacao de Pera is een groot overdekt winkelcentrum Algarve Shopping ,met een grote parkeergarage.

Wij komen hier graag terug