We hebben een aantal aanbieders voor Albufeira voor je op een rij gezet:

Reviews over Albufeira

Voor herhaling vatbaar!

Janneke van der Meer,
    23-4-2019

Mooie streek de Algarve,dolfijnen gespot tijdens boottochtje,het “eind van de wereld” was ook een aparte belevenis,kortom voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in september 2017

Prima

Venhoek,
    17-3-2019

Eenvoudig bungalow met goede faciliteiten van het hotel. Daar was de prijs natúúrlijk ook naar

Gereisd met partner in februari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

We komen zeker nog eens terug in het na seizoen.

Anja Wevers,
    17-1-2019

We verbleven in een studio. Deze was gedateerd, maar schoon. iedere dag werd de kamer gedaan en kregen we schone handdoeken. Goed bed/matras. We hadden half pension geboekt, ontbijt was goed, iedere dag hetzelfde maar keus genoegen. Het avondeten was iedere dag andere keus uit vlees/vis gerechten. Wel iedere dag hetzelfde pasta gerecht. De salade was iedere dag verschillend, maar deze was erg uitgebreid en lekker. De locatie was perfect, aan het strand en lopend te doen naar Ortho d Áqua en Villamoure, zowel over het strand als over de rotsen. We hadden voor 4 dagen een auto gehuurd, geboekt in het hotel 4 dagen en 3 betalen. Met all in verzekering was dit 100 euro. We hebben de west- en oostkust afgereden, erg mooi. Ook 1 dag Lissabon geboekt wat aan te raden is. Staat bij ons op het lijstje van stedentrip. We troffen met het weer, 18 -20 graden en heerlijk rustig.

Gereisd met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geweldig mooi

C.Peeters,
    5-12-2018

Geweldige kust om te wandelen met kleine kinderen wel oppassen geblazen i.v.m. de steile afgronden en als je tekort naar de kant gaat kans op afbrokkelen op het tijdstip dat wij er waren zeer hoge golven maar dit is weer spectaculair om tezien

Gereisd met partner in november 2018

Zeker voor herhaling vatbaaf

g.m de ruiter,
    3-12-2018

Alles prima jammer dat je pas om 2uur s,middags Naar je studio kunt ,verder alles ptima

Gereisd met partner in november 2018