We hebben een aantal aanbieders voor Albufeira voor je op een rij gezet:

Reviews over Albufeira

Prima appartement

Hans,
    26-1-2019

Een gokje om in januari een weekje naar Portugal te gaan, het weer kan tegen vallen. Dit was niet zo, alleen de aankomstdag was regenachtig. Vier mooie en zonnig dagen gehad, de rest was bewolkt met af en toe zon. Het appartement was prima, mooi en groot en keurig onderhouden. Bakkertje om de hoek met heerlijk brood, restaurants waar je lekker kan eten in de buurt en de prijzen zijn goedkoop om uit te gaan eten. Toeristen menu voor € 10,- is een koopje. Albufeira is eigenlijk een feestdorp voor de zomer, nu is het stil en veel winkels dicht. Dit zijn souveniers winkels dus daar mis je niet zoveel aan. Wij zaten in de buurt van de Strip en ik kan me voorstellen dat als je bovenaan de straat begint halverwege niet meer op je benen kan staan. Het is één straat met kroegen en discotheeks. Wat ons tegen viel was de afstand van het appartement naar de zee en het centrum. Maar openbaar vervoer is aanwezig om je rond te rijden.

Gereisd met partner in januari 2019

Geweldig

Melany Rietveld,
    20-1-2019

Het verblijf:

Wat een super verblijf! Ik ben hier 2 weken met een vriendin geweest en wij waren zeer tevreden over het appartement. Het appartement is erg ruim en heeft een aparte keuken en een aparte badkamer met bad. Echt alles is aanwezig, zelfs een vaatwasser en een wasmachine. Wij zaten beneden op de begane grond en hadden dus een terras met een tafeltje en stoelen. Je zit echter lekker in de schaduw wat wel lekker is als het zo heet is. Het zwembad is heerlijk groot en verkoelend, niet zo een 'pisbad'. Er komen zowel jongeren als gezinnen maar totaal geen last van lawaai. Mocht er wel lawaai zijn, staat de bewaker voor je klaar. Personeel is prima, niet overdreven vriendelijk maar ook niet chagrijnig.

De ligging:

Vlak bij het appartement is er een supermarktje voor wat kleine boodschapjes en vers gebakken broodjes. Orada marina ligt aan een haventje waar je een hapje of drankje kan nuttigen. Het is een rustige omgeving.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

We komen zeker nog eens terug in het na seizoen.

Anja Wevers,
    17-1-2019

We verbleven in een studio. Deze was gedateerd, maar schoon. iedere dag werd de kamer gedaan en kregen we schone handdoeken.

Goed bed/matras.

We hadden half pension geboekt, ontbijt was goed, iedere dag hetzelfde maar keus genoegen. Het avondeten was iedere dag andere keus uit vlees/vis gerechten. Wel iedere dag hetzelfde pasta gerecht.

De salade was iedere dag verschillend, maar deze was erg uitgebreid en lekker.

De locatie was perfect, aan het strand en lopend te doen naar Ortho d Áqua en Villamoure, zowel over het strand als over de rotsen.

We hadden voor 4 dagen een auto gehuurd, geboekt in het hotel 4 dagen en 3 betalen. Met all in verzekering was dit 100 euro.

We hebben de west- en oostkust afgereden, erg mooi.

Ook 1 dag Lissabon geboekt wat aan te raden is. Staat bij ons op het lijstje van stedentrip.

We troffen met het weer, 18 -20 graden en heerlijk rustig.

Gereisd met partner in januari 2019

Super verblijf!

J.J. Giesen,
    2-1-2019

Erg goed verblijf gehad in dit appartement. Goede schoonmaak en top personeel! Ze hielpen je overal bij.

Hygiëne: elke dag werd het appartement schoongemaakt, top!

Wat wij alleen jammer vonden is dat het centrum wat verder gelegen is, maar wel de moeite waard!

Vervoer: bij Orada kun je een prive-taxi regelen. Allemaal super geregeld.

Gereisd met partner in augustus 2018

geweldig mooi

C.Peeters,
    5-12-2018

Geweldige kust om te wandelen met kleine kinderen wel oppassen geblazen i.v.m. de steile afgronden en als je tekort naar de kant gaat kans op afbrokkelen op het tijdstip dat wij er waren zeer hoge golven maar dit is weer spectaculair om tezien

Gereisd met partner in november 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl