We hebben een aantal aanbieders voor Albufeira voor je op een rij gezet:

Reviews over Albufeira

Prachtig

Angelina,
    13-5-2018

Dit verblijf is ongelofelijk. Om de dag word je appartement schoon gemaakt, schoon beddengoed en handdoeken.

De kamers zijn groot en het is op het terrein heerlijk rustig.

Groot zwembad en je kan gratis gebruik maken van de wasmachine.

Op 10 minuten rijden een gigantische shoppingmal. En 20 min van het uitgaansgelegenheid vandaan.

Het bevalt ons daar zo goed dat we dit jaar weer terug gaan.

Super

Leanne,
    5-2-2018

Super verblijf! Enorm genoten, alles dr op en dr aan. Niks op aan te merken

Gereisd met vrienden in juli 2017

Areias maakte onze examenreis nog meer genieten!

Roos van Zwam,
    31-1-2018

Ik was op examenreis met een groepje vriendinnen. We werden vriendelijk ontvangen bij aankomst en werden door een lieve vrouw naar ons appartement begeleidt. In het appartement was alles schoon en het voelde al meteen goed aan!

Om de drie dagen kwam de lieve vrouw langs om schone handdoeken te brengen en toch maar even te melden dat we het iets meer moesten opruimen, maarja wat verwacht je met acht meiden die net klaar zijn met school. Verder was de locatie perfect gelegen, 5 minuten lopen naar de strip,10 minuten naar het strand en 1 minuut naar de supermarkt.

Na een avondje stappen was het heerlijk om in de ochtend even bij te komen langs het zwembad, waar we ook kennis maakte met onze buren. Omdat areias redelijk kleinschalig is maakte we dus al snel vrienden.

Ik raadt iedereen die naar albufeira gaat dit appartement aan, wij hebben enorm genoten!

Gereisd met vrienden in juni 2017

Top vakantie!

Anouk,
    27-10-2017

Besloten om voor deze accommodatie te gaan omdat vrienden hier in 2016 al waren geweest en hier zeer te spreken over waren. Het complex is gerenoveerd en de kamers zien er goed maar eenvoudig uit.

Het complex ligt iets verder van de strip, maar dat vonden wij wel fijn. Zo konden we na een avond stappen lekker rustig slapen. De strip in nieuw albufeira is ongeveer 10-15 minuten lopen.

Al met al hebben wij erg genoten van deze vakantie en dit kwam zeker door het verblijf in minichoro!

Top complex!

Lisa schuitemaker,
    27-10-2017

Afgelopen zomer met 3 vriendinnen hier geweest. De appartementen waren groot en schoon en het zwembad was groot genoeg voor iedereen. Het shuttlebusje naar het strand was ideaal als we geen zin hadden om te lopen in de warmte. Zeker een aanrader!