appartementen in Portimao

We hebben een aantal aanbieders voor Portimao voor je op een rij gezet:

Bebsy

Dagen regen124798222671011

Reviews over Portimao

• 9Jean F.Kl25-08-2019

Heerlijk

Heerlijke en gezellige stad bij het drukke Praia da Rocha. Veel te doen, veel te zien. We verbleven twee weken in een appartement met zeezicht, Villa Arade.

• 9Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2019

• 7rudolf27-01-2018

Lekker rustig tussen de locals

Het hotel ligt in Portimão 10 min van het strand en 10 min van de grote supermarkt ,tussen de locals dus geen last van gillend jeugd toerisme

• 7Omgeving

Gereisd met partner in november 2017

• 7H. Ruijter27-06-2017

Leuk en gezellig.

Strand is in Praya da Rocha. Portimão heeft 2 winkelcentra "Continental" en "Aqua". Laatste is het grootste winkelcentrum, veel verschillende winkels zoals.Primark en op de bovenste verdieping veel eettenten. Bewoners in Portimão zijn zeer vriendelijk, je voelt je daar thuis. Prijzen zijn voor ons Nederlanders normaal. Veel bereikbaar met openbaar vervoer of taxi. Goed uitgangspunt om Portugal Algarve te verkennen zoals Silves, Monchiqe, Alvor etcetera.

• 7Omgeving

juni 2017

• 8Simon van der Kaa04-04-2017

fantastische mooie plaats.

Veel mooie stranden in de buurt en ook in portemão zelf ook. Veel grote supermarkten voor de boodschappen zoals de lidl en jumbo e.d. Weinig vuil op de straten heel dus clean stadje. In de buurt veel wandelingen mogelijk met hele mooie uitzichten op zee met mooie rotsen in de zee. Binnen korte afstand veel kleine plaatsjes waar je vandaan leuke wandelingen kan maken. Genoeg restaurantjes waar je heerlijk kunt eten tegen een geringe vergoeding. Ook zijn er mogelijkheden zat om wat duurdere visretaurants te bezoeken. Al met al een leuke plaats waar wij zeker nog eens naar terug gaan. In het voor en naseizoen even goed op internet zoeken voor de appartementen, de prijzen liggen nogal uit elkaar. Tussen de € 100 en € 700,- per week. Dus even zoeken kan veel geld besparen. Dat geld ook voor de vliegreizen.

• 8Cultuur
    • 9Omgeving
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in maart 2017

• 8maartench12-09-2016

Portimao is niet erg bijzonder

De stad Portimao vond ik niet heel bijzonder. Veel flatgebouwen en veel gebouwen die wel een likje verf konden gebruiken. Het was net dat je in een oost-europese stad rondliep, dan dat je in Portugal was. Er zijn wel hele leuke restaurantjes in de binnenstad. En op de boulevard van praia da rocha is ook veel vertier te vinden. Tip: ga eens naar beachclub NosoloAgua

Gereisd met vrienden in september 2016

• 6Ellen18-10-2015

Viel tegen

Verblijf was super. Plaatsje Portimão had ik meer van verwacht. Het was ook naseizoen maar aan de boulevard was weinig te beleven. Totaal onverwacht vonden wij enkele restaurantjes waarvan het eten heerlijk was.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 6Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 7Wim13-10-2015

Ben er niet kapot van

Ik vind persoonlijk Portimao een rommelige stad. Er zijn wel restaurantjes en cafeetjes genoeg, maar daar houd het voor mij op. Rond de haven is het wel leuk. Wel heeft Portimao mooie stranden.

• 8Cultuur
    • 9Omgeving

Gereisd met partner in januari 2015

• 8Cristina18-06-2015

Bom.

Boa praia, bom ambiente, existem bares e restaurantes muito bons.

juni 2015

• 7Conny02-12-2014

weinig sfeer

Portimao is een vrij sfeerloze stad met weinig toeristische trekpleisters. Wel leuk is een wandeling langs de boulevard/ havenkade waar je goede restauarntjes treft met verse vis.

Gereisd met partner in maart 2001

• 8d.roozenbeek02-10-2014

Veelzijdige plaats!

Zowel dichtbij strand//boulevard als stad. In stad groot busstation met bussen naar veel plaatsen in de Algarve. Ook het nabij gelegen Ferraguda bereikbaar met watertaxi of bus.

Gereisd met partner in september 2014

10 van de 45 reviews gezien