We hebben een aantal aanbieders voor Poros (eiland) voor je op een rij gezet:

appartementen Poros (eiland)

We hebben een aantal aanbieders voor Poros (eiland) voor je op een rij gezet:

Reviews over Poros (eiland)

fantastisch.leuk met een taxibootje naar peleponso

bijmans v bree,
    3-8-2018

niki s village voor de tweede keer !Maria en georgia toppertjes.heel goed ontbijt met veel alles zelf gemaakt en van kleine hapjes tot yougert met vers fruif.broodjes en nog meer.En vaak anders ,Nog steeds geen infomap van de touroperator dat vragen we al 2 jaar dus je moet zelf overal achter komen.Na twee jaar beetje bij geleerd in de gang van de bioscoop aan de haven zit een dokterspost .niet gezien dat die open is maar ja hopelijk wel.

Altijd handig om te weten .De bus rijd vanaf begin juni wanneer en waar hij stopt??wel gevraagd maar bij dat loketje zeggen ze niks want die is voor de boten.de boottickets ook lastig vinden dat is ook aan de haven een heel smal onopvallend kantoortjes tussen de tavernes .op de boulevard een schoolbord met tijden en prijzen daar zit dus dat kantoortje aan de overkant.leuk is om naar hydra te gaan met de boot en dagje spetses .helaas kan aegina niet dan moet je een nacht blijven .raar maar waar en zo dichtbij.

Gereisd met partner in mei 2018

Echt een aanrader!

Roswitha kleinsman,
    7-7-2018

Het is een supermooi informeel hotel.

Zeer aardige mensen en heel goede keuken.

Zeer schoon en goede bedden.

We hebben genoten van ons 10 daags verblijf.

Een klein minpuntje..douches waren een beetje klein..

Gereisd met partner in juni 2018

Vakantie zoals vakantie zijn moet .

Johan en Marian,
    10-5-2018

Wat hebben we een geweldige week gehad in dit prachtige appartementen complex.

Katherina - Rik - Dora - Vangelis en verdere lieve medewerkers hartelijk dank voor jullie ontzettend lieve en warme behandeling gedurende deze week. Alles was goed. Een prachtig en schoon appartement. Fantastisch lekker eten van ontbijt tot diner.

Ligging heerlijk rustig op korte afstand van de haven.

Al met Al een topweek op een top locatie met dank aan alleen maar hele lieve mensen.

Gereisd met partner in mei 2018

Geweldig

Marie-José broekhuis,
    1-7-2017

We hebben een geweldige week gehad bij Katarina rik en dora. En medewerkers. We hebben de verjaardag van onze buurvrouw Marie-joze hier gevierd. Wat kregen we een gastvrij onthaal. Wat een vriendelijke mensen allemaal. En een geweldig mooi appartementen complex. Wij komen zekers een keer terug. En zal deze accomodaties. Aan iedereen aan bevelen. Katarina en crew wij wensen jullie veel succes. En vooral blijf zo doorgaan. Het is 1groot feest om bij jullie vakantie te mogen vieren. Liefs laurens en Marie-José uit Denekamp

Gereisd met vrienden in juni 2017

heel goed

henk jessy,
    22-6-2017

twee kamer app heel groot balkon ook maar piepklein keukenblokje.

we passen ons altijd aan dus niet koken maar salade s brouwen of zo.nadeel wel dat er geen locale bussen rijden wel voor de schoolkinderen.belangrijk maar voor ons was wel vermeld dat ze rijden.niet dus in mei juni.en de kluisjes bij touroperator vermeld bij de receptie is ook niet waar kluisjes gewoon in de appartementen .er is geen info map en geen vertegenwoordiger alleen een nummer in athene. maria van de receptie is de enige en een grote schat!

Gereisd met partner in mei 2017