Sorteren

appartementen Playa d'en Bossa

Reviews over Playa d'en Bossa

Schoon en netjes hotel maar meer voor stap publiek

Natascha
    3-9-2018

Super leuke dagen gehad! aardig personeel, lekker ontbijt, iedere dag een schone kamer met schone handdoeken.

Minpunten:

Wij hadden vooral last van schreeuwende dronken mensen die in hun appartement met van alles aan het gooien waren. Na een waarschuwing van het personeel was dit gelukkig wel klaar.

Wij hadden inclusief ontbijt en dachten dan ook alle dagen maar helaas, wij mochten onbijt op onze aankomst dag kiezen of vertrek dag. Bij onze vertrek dag hebben wij dan ook ergens anders een ontbijt genuttigd.

Kort samengevat: een prima hotel voor vooral jongeren die van een avondje stappen houden. Zelf zouden we niet meer voor Playa d Bossa kiezen maar dat is persoonsgericht.

Geweldige locatie met een minpuntje.

Lara
    11-8-2018

Prachtige locatie. Staat bijna op het strand. Dus van het zwembad zo de zee in en andersom. Nette en schone appartementen. Minpuntje, er komen veel locals eten, drinken en zwemmen waardoor er geen ruimte is voor de gasten om iets te eten op het terras. Neem je dan zelf iets te eten mee omdat het terras vol zit dan is dit niet toegestaan. Ook is het zwembad, wat groot genoeg is voor de gasten, dan bomvol. Omdat de locals van buitenaf ook allemaal komen zwemmen. Prachtige locatie, mooie appartementen, centraal gelegen, maar met een minpuntje.

Prima appartement

R
    15-5-2018

Midden in het centrum van playa den bossa! Echt een jongeren appartement. Vriendelijk personeel

Renske van Gelder
    19-4-2018

Wát een heerlijk resort! Een oase in de drukte van deze regio, een fan-tas-tisch ontbijt (glaasje bubbels... kaviaar... verse jus, gewoon allemaal standaard in het pakket). Huisjes zijn prachtig, strak en van alle gemakken voorzien. Migjorn blijft je verrassen en ik kom hier heel graag terug... ook als niet zakengast!

Mooi hotel!

Natalie
    25-9-2017

Heerlijk hotel met hele mooie kamers. Gezellige en mooie grote kamers. Ontbijt was ook top. Fijn zwembad en goede ligging. Top service.