Playa del Inglés

Appartementen Playa del Inglés

Ben je op zoek naar een badplaats op Gran Canaria waar het altijd gezellig is? Dan ben je in Playa del Inglés aan het juiste adres. Dit is een populaire plek onder toeristen. Jullie schrijven dat deze badplaats vermaak biedt voor alle leeftijden. De boulevard is mega gezellig en er zijn genoeg restaurants en barretjes waar je even kunt bijkomen met een hapje en een drankje. Ook over de stranden zijn vakantiegangers enthousiast. Wil je die gezelligheid combineren met relaxen? Dan kun je verblijven in een van de appartementen in Playa del Inglés. De ligging van de appartementen is vaak centraal, waardoor je zo met je voeten in het zand staat of aan een drankje nipt op het terras.

Populaire appartementen in Playa del Inglés

Verschillende appartementen in Playa del Inglés liggen op een toplocatie. Zo sta je vanuit je appartement binnen ‘no time’ op de boulevard of rol je je handdoek uit op het strand. Zo ook bij appartement Playa del Sol. Ben je dol op winkelen? Dan zit je hier goed. Sandra schrijft: ‘Het appartement grenst aan het winkelcentrum Yumbo.’ Wil je juist van de zon genieten bij het appartement? Dat kan op het dakterras.

Ook Appartement Corona Blanca ligt in het hart van Playa del Inglés. Dat maakt dit appartement tot een geschikt verblijf om te verblijven met vrienden of je partner. Er zijn genoeg barretjes om de hoek. Hou er wel rekening mee dat je in je appartement geen airconditioning hebt. Al geven reviewers aan dat ze dit niet hebben gemist. Dankzij de frisse wind vanaf zee en een goed werkende ventilator blijven de kamers koel genoeg.

Appartement Ecuador wordt gerund door Nederlandse eigenaren, wat volgens jullie een groot voordeel is. Al zijn jullie ook zeer positief over het internationale personeel in dit appartementencomplex. Iris Steenbreker schrijft: ‘Vriendelijk personeel, die al die keren dat wij weer langs kwamen voor ons klaar stonden.’ Verschillende appartementen van dit complex in Playa del Inglés hebben een privézwembad. Luxe toch?

Bij Appartement Jardin Del Sol staat goede service centraal. Reviewer Bron schrijft dat zelfs de afwas hier voor je wordt gedaan. De binnentuin van deze appartementen in Playa del Inglés wordt netjes onderhouden. Hier zit je goed wanneer je houdt van een gemoedelijk verblijf. Ink zegt: ‘een klein “dorpje” in het drukke Playa del Ingles.’ Dit dorpsgevoel krijg je mede dankzij de tuinen en de laagbouw appartementen.

Zie jij jezelf al vakantie vieren in een van deze appartementen in Playa del Inglés? Pak je koffers in en vertrek naar de zon!

Bekijk alle accommodaties

Andere bestemmingen in Gran Canaria

Bekijk alle plaatsen

appartementen Playa del Inglés

We hebben een aantal aanbieders voor Playa del Inglés voor je op een rij gezet:

Kras
Kras