Playa de Muro

Reviews over Playa de Muro

Geweldig

Cornelis,
    20-10-2018

Lekker relexed, met scooter eiland bekeken,leker eten en drinken

Gereisd met partner in oktober 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

prima voor een weekje strand

Adeline,
    7-9-2017

Mooi gerenoveerd appartement met twee balkons, goed werkende airco en fijne doucheruimte. Compleet keukenblokje met koelkast, magnetron en witte eethoek. Tweepersoons slaapbank. Televisie met spaans- en duitstalige zenders. Aparte slaapkamer voor twee personen. Kluisje te huur. Heel netjes, maar niet echt sfeervol. Wit, zwart, blauw- en grijstinten met felle verlichting. Voldoende ruimte. Bedden zijn oké. Buffet is niet heel uitgebreid; eenvoudig maar wel oké. Eetzaal is voornamelijk wit, fris en niet massaal. Afruimen doen ze heel snel. Drank bij avondeten meteen contant afrekenen. Niets kan op rekening van je kamer. Twee keer per week wordt de kamer niet schoongemaakt om water te besparen. Je afwasje in de keuken wordt niet gedaan. Personeel is verder vriendelijk, behulpzaam en spreekt goed engels. Als je 's avonds laat aankomt vanaf het vliegveld staat er een koud diner voor je klaar. Als je 's morgens heel vroeg naar huis vertrekt staat er een koud ontbijtje voor je klaar. Niet echt lekker, maar wel attent. Ontvangsthalletje en bar kunnen een renovatie gebruiken. Zwembad stelt niet veel voor maar de weg naar het strand is slechts een paar honderd meter. Je komt onderweg o.a. langs een supermarktje. De strandtoeristen waren op dat moment voor 75% spanjaarden. De andere 25% heel gemeleerd. Bijna geen nederlands gehoord, ook niet in het hotel. Persoonlijk vond ik dat wel leuk. Het gemoedelijke hotel ligt in een klein toeristencentrum van souvenir-winkels en restaurantjes, ook onder het hotel. Wij zaten op de eerste verdieping aan de straatkant en keken uit op de vrolijk gekleurde opblaasdieren. Geen overdreven verkeersdrukte en geen jong uitgaansleven 's avonds. Er was avond-animatie (ook voor kinderen) maar wij hebben daar niet veel van meegekregen, kan daar dus weinig over zeggen. Een appartement aan zwembadzijde kan 's avonds wel wat rumoeriger/levendiger zijn denk ik. Dan heb je overburen, de geluiden van het centrum, omliggende barretjes met muziek én de avondanimatie van het hotel. Maar de deuren isoleren best goed. Winkels open tot 23.00uur. Bushalte om de hoek, taxi's genoeg. Het strand is smal maar lang. Redelijk druk, maar tijdens de siësta een stuk minder. De hele strook vol met laagbouw hotels en appartementen. Wit zand, helder water en loopt heel langzaam af. Er zijn ligstoelen en parasols te huur maar de meesten zijn gereserveerd. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad van het hotel en de ligstoelen eromheen. Deze hele ruimte is redelijk klein en ingebouwd. Voor de allerkleinsten wel leuk misschien. Auto's zijn te huur en excursies zijn te boeken. Al met al een prima zon- en strandweekje in een, redelijk rustige, toeristische omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prima vakantie

Evelien,
    29-7-2017

Prima hotel geen massa hotel netjes en vriendelijk. Eten is prima geen super uitgebreid buffet maar wel goed. Afstand na de zee is een paar min lopen. Mooi strand. In de omgeving leuke winkeltjes het is geen stap/uitgaans plaatsje.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Super accomodatie , zeker waarde naar je geld !

Maikel,
    21-7-2017

nette kamers met goede service. We waren met zijn 4-en, 2 kids van 13 en 7 en deze hebben zich goed vermaakt. Niet al te groot zwembad maar wel lekker water met genoeg bedjes om te liggen.Dicht bij een heel fijn strand. Bus op loopafstand en leuk en klein gezellig dorpje. Voor een lekker relaxen vakantie is dit perfect.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mirjam,
    12-5-2017

Enorm goede service, met name Jesus en Maria. Men doet alles om de klant tevreden te stellen zonder dat je het hoeft te vragen, met humor. Hotel is in de winter gerenoveerd en ziet er mooi en verzorgd uit, goede ligging tov strand en winkels en je voelt je er thuis. Zeker een aanrader. Voor mensen met en zonder kinderen is dit de perfecte accomodatie met geweldig personeel.

Gereisd met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)