Playa de las Américas

Bekijk alle accommodaties

Andere bestemmingen in Tenerife

Bekijk alle plaatsen

appartementen Playa de las Américas

We hebben een aantal aanbieders voor Playa de las Américas voor je op een rij gezet:

Kras

Reviews over Playa de las Américas

Op berg gelegen

siska,
    17-4-2019

Complex is op een heuvel gelegen, wel meerdere keren per dag busje naar het strand, helaas niet 's avonds. Vaak was het bij het complex bewolkt terwijl het aan de boulevard zonnig was.

Gereisd alleenreizend in maart 2019

Fantastisch complex!

Hélène,
    12-4-2019

Parque Santiago III is een super mooi complex. Het heeft meerdere zwembaden met daaromheen veel ligstoelen en parasols (gratis) een mooi aangelegde tuin en tegenover het complex een grote supermarkt. De appartementen zijn iets gedateerd maar zien er netjes uit. Dagelijks schoonmaak. Het complex heeft een gunstige ligging, restaurants en winkels zijn op loopafstand. Mijn partner en ik gaan al meerdere jaren naar dit complex. Zeer zeker een aanrader!!

Gereisd met partner in augustus 2018

Op naar de volgende keer

Timothy,
    10-4-2019

Super niets op aan te merken vriendelijk personeel netjes onderhouden, hotel was wel wat verouderd maar wel netjes onderhouden. Enig minpunt van de reis was de sardinedoos dat touroperator ons in propte om te vliegen. Ik kan perfect verstaan dat door omstandigheden de max toestellen niet meer mochten gebruikt worden, maar als je dan een vliegtuig chartert kan het op z’n minst een gelijkwaardig toestel zijn😳😳

Gereisd met partner in maart 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fantastich !

Jan en Maasje,
    1-4-2019

Het is een mooi schoon Hotel vriendelijk personeel allen s avond veel te harde muziek afschuwelijk!! Maar overdag heerlijk vertoeven en Maaike van touroperator super bedankt voor je informatie we hopen je volgend jaar weer te zien!!

Gereisd met partner in maart 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prima

Wessel Kroon,
    30-3-2019

Schone ruime kamers. Prima bedden en douche. Alleen de douche vloer was glad. Kleinschalig, rustig en toch alles bij de hand. Auto kwijtraken is trouwens een probleem.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)