Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro

We hebben een aantal aanbieders voor Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro voor je op een rij gezet:

appartementen Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro

Reviews over Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro

Geweldige ervaring! Zeker voor herhaling vatbaar!

Roxana,
    28-3-2018

Prachtige (deels) gerenoveerde appartementen, de appartementen zijn van externe partijen die deze via een touroperator aanbieden, dus vandaar dat nog niet alle appartementen zijn gerenoveerd, maar zijn wel schoon. Prijs/kwaliteit perfect!

Op loopafstand van het strand en het centrum met zijn luxe winkels.

In het bezit van een auto? dan zijn er diverse supermarkten zoals de Lidl en de Aldi in de buurt, tevens een grote mall met leuke winkels

Het grootse complex heeft een privézwembad (alleen met een pasje te betreden) met de beste Mojito's van Platja d'aro en in de avonduren entertainment.

Het zijn appartementen verdeeld in diverse hoogtes en blokken en daar tussendoor lopen wegen, dus met kleine kinderen altijd goed opletten met oversteken.

Gereisd met vrienden in juli 2017

fantastisch

trudie en marieke,
    27-1-2018

mooie ligging ,vriendelijk personeel,eten redelijk,kamers redelijk tot goed,wij hebben het heel erg leuk gehad

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

fantastisch

Marjan Tromp,
    12-11-2016

ligging goed, lekker ruim en verzorgd appartement. Volgende keer vragen we wel uitzicht op het zwembad omdat je dan met 4 personen een wat ruimer balkon hebt en beter bereik van de wifi. Heel belangrijk voor de jeugd. Voor ons een aanrader. Zou dit jaar zo weer gaan als het beschikbaar is.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Geweldige locatie, mooi appartement en schoon

Tineke,
    6-9-2016

Na een nette ontvangst bij de receptie kwamen we bij ons appartement. Deze was schoon, fris en in ons geval op de begaande grond. Waar ons zoon heerlijk in de afgesloten tuin kon spelen.

Ook heeft het appartementen complex een eigen privé parking, waar je wel voor moet reserveren, die afgesloten is.

(Deze reservering is aan te raden, want in de nabije omgeving is parkeren vrij moeilijk)

Het appartementen complex ligt zo'n 250 meter van het strand en boulevard en dezelfde afstand geldt voor het winkelgebied.

Winkels zoals "Lidl, Decathlon" liggen ook op loopafstand.

Wij waren eigenlijk zeer tevreden, want zelfs de bedden waren goed.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Waar voor ons geld!

Marjo,
    5-9-2016

De ligging is goed , net buiten het centrum . Strand dichtbij. Pas gerenoveerd dus alles nieuw . Prima douche. Nadeel is dat je zelf handdoeken moet meenemen . Huren kost €4,00 per handdoek.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2016