Sorteren

Reviews over Playa Blanca

Prima

Els
    8-7-2018

Dat het een leuk park is, wel iets schuin omhoog lopend, lekker zwembad, ze leggen wel handdoeken neer 's ochtends. Alles op loop afstand van strand en winkels. Prima locatie

Een juweeltje.

Johanna
    28-3-2018

Een fantastisch schoon en groen park. Mooie bungalows met een zeer groot gedeeltelijk overdekt terras. Inrichting heel verschillend, zeer mooi tot gedateerd. Maar alles is aanwezig, bij sommige bungalows een wasmachine, zoals bij ons. Ontzettend vriendelijk personeel, receptie, tuinman, kamermeisjes en klusjesman. Een super zwembad, heerlijk verwarmd. Dus met minder mooi weer, je kunt altijd zwemmen! Alles binnen loopafstand, lange boulevard, restaurants, supermarkt en zeer veel winkels en gezellige terrasjes. Een geweldige vakantie gehad, mede door het mooie weer en onze gezellige bungalow. Alle terrassen van de bungalows liggen zuid/west. Groot voordeel is praktisch geen last van de vaak harde en koude wind. Lekker zonnen op je riante terras met ligbedden.. Klein minpuntje: soms lang moeten wachten op je bungalow. Wij, meer dan drie uur. Dat is pech, je wilt toch graag snel uitpakken,toch? Maar verder alles top!

Mooi appartement

Theo
    19-12-2017

Keurig appartement met een groot balkon met ligbedden en een tafel met stoelen. Wij zaten in een 3 kamer appartement nummer 5 met schitterend uitzicht over zee. Aan de boulevard zitten genoeg eetgelegenheden en voor wat meer vertier gingen we naar Barney's waar elke avond goede livemuziek was van de eigenaar die echt passie heeft voor zijn muziek.

verrassend geweldig!

Angela
    28-10-2017

Ontzettend vriendelijk personeel, schone en complete appartementen.

Bij de receptie kun je letterlijk alles vragen, wat ze niet weten zoeken ze op..de pub die ernaast zit heeft heerlijk eten..en ook frikandellen speciaal!

Mijn zoon kon zich vermaken in t zwembad, maar ook het strand is op loopafstand. Prijs van de accomodatie super! Bar bij zwembad gewoon hele dag open..echt aanrader!

Wat een heerlijke plek !

Esther
    13-9-2017

Vannacht teruggekomen van een heerlijke vakantie op Lanzarote ( Casa Domingo) wat een mooi appartementen complex is dit! Midden in het centrum en aan de boulevard. Wil je drukte en gezelligheid, dan loop je het gebouw uit en sta je gelijk op de boulevard. Liever even rustig vanaf het balkon mensen kijken ? Dan blijf je 'boven'. Alles netjes en schoon. Ik geloof dat touroperator alleen de appartementen met zeezicht verhuurd dus dat verveeld nooit. Ik zou het liefst zo weer terug vliegen !! De inrichtingen kan misschien wat sober, maar het is er vaker mooi dan slecht weer dus heb je binnen niet veel nodig. De badkamer is ruim en schoon even als het keukenblok en de slaapkamer.

Playa Blanca scoort een 8,1 uit 10, op basis van 867 reviews