We hebben een aantal aanbieders voor Plakias voor je op een rij gezet:

Reviews over Plakias

Aanrader

Anoniem,
    21-10-2018

Lieflijk klein complex van 5 studio's en 2 appartementen op 8 min wandelen van het 1e restaurant, 5 min van grote supermarkt. De eigenaren Kostas en Kostoula wonen met hun zoon Michael op de benedenverdieping. Wij verbleven in app nr5, een studio met balkon op de bergzijde met zon in de ochtend en schaduw in de middag . Niet groot maar voor 2 pers voor 2 wk prima te doen. Alles is aanwezig, van douchegordijn,koffiezetter, snijplank, 2 elektrische pitjes, vergiet, pannen, schaar tot de kurkentrekker aan toe. Pluspunten: gastvrije eigenaren, mengkranen, muggengaas voor ramen en deuren, scherpe messen en het werd goed schoon gehouden. Minpuntjes: het lauwe water in de ochtend en wel erg harde bedden. Het plaatsje is gebouwd voor de toeristen, in de winter is het uitgestorven. Daardoor is wel alles aanwezig en is er volop keuze uit leuke restaurants. Auto of motor(scooter) huren is geen probleem. Soms kan het wel lang erg hard waaien daar.

Gereisd met partner in oktober 2018

Voor herhaling vatbaar

Ippotis,
    20-10-2018

Klein maar compleet, alleen zitje op balkon.

Horren, dubbelglas, rolluik.

Altijd warm water, gerenoveerde doucheruimte.

Het beddengoed liet qua kwaliteit wat te wensen over, schoonmaak redelijk.

Zwembad soms blaadjes door de doorgaans harde wind in deze regio.

Gereisd met partner in oktober 2018

Met wat meer oor voor de gasten zou het ok zijn.

G.M.,
    1-8-2018

Mooie locatie met prachtig uitzicht, vol rust en stilte.

Eigenaren minder gastvrij en hartelijk als wij in Griekenland gewend zijn.

Vragen zoals een dekmatras (voor de harde bedden), een afstandsbediening voor de 2e airco, een pen voor de parasol aan het zwembad ( met 37 graden) werden beantwoord met nee helaas hebben we niet. Doucheputje verstopt ook gemeld,niet verholpen. Het geheel zou met kleine verbeteringen veel beter tot zijn recht kunnen komen, het appartement is verder prima. Plakias is leuk voldoende te beleven voor mensen die van een rustige vakantie houden met voldoende leuke restaurantjes en goede stranden in de omgeving een auto is aan te raden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Geweldig.

H. Gerrits,
    7-7-2018

Geweldige plek, geboekt via touroperator! Wel een pittige klim er naar toe.. Ruime kamers, erg schoon.. Rustig gelegen met prachtig uitzicht. Vriendelijke eigenaren. Op loopafstand van het gezellige Plakias.

Gereisd met partner in mei 2018

Geweldig!!

Hellen,
    30-1-2018

Geweldige ligging.

Mooi appartement met vriendelijke eigenaar. Met tevens de mogelijkheid om bij hem in bet hotel te ontbijten en eten.

Plakias is een heerlijke plaats, lekker rustig en heerlijke stranden.

Gereisd met vrienden in mei 2016