Plaatsen rond het Gardameer

We hebben een aantal aanbieders voor Plaatsen rond het Gardameer voor je op een rij gezet:

appartementen Plaatsen rond het Gardameer

Reviews over accommodaties in Plaatsen rond het Gardameer

Heerlijk

Marga,
    19-12-2018

In die periode heerlijk rustig.

Uitermate vriendelijk personeel.Mooi appartement .

Gereisd met partner in september 2018

Wij komen terug

Jolanda,
    13-12-2018

In de herfstvakantie met ons gezin in de gerenoveerde B appartementen weekje vakantie gevierd.Heerlijk rustig en nog prima weer.Kids konden dagelijks gebruik maken van het binnenbad.In de omgeving oude stadjes bezocht en wezen winkelen. Binnen bar was speciaal geopend voor het naseizoen. Heerlijk ontspannen weekje.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Prima

Eef,
    12-12-2018

Met de racefiets in de omgeving 4 dagen wezen fietsen,aanrader.

In de hotel appartementen geslapen die rond het zwembad lagen.

Bij Roberto's bar ontbeten en 's avonds drankje gedronken.

Vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Bellissimo !

Fam van Dis,
    25-9-2018

Ruim opgezet complex, mooie tuinen met diverse zwembaden.

Zit je in een appartement op de 1e etage, dan hebt je een prachtig groot terras met een super uitzicht ! In het dorp kwamen wij een tractor tegen met een aanhanger vol druiven. De lokale wijn smaakt overigens voortreffelijk.

Gereisd met partner in september 2018

Prachtig uitzicht op het gardameer!

S.A.,
    10-9-2018

Ligging is hoog op de berg. De weg ernaar toe is best stijl. Goede auto is een must. Het heeft een prachtig uitzicht op het meer. Het park zelf heeft alleen een zwembad die best schoon is. Voor de rest is er op dit park niet veel te beleven. Als je er voor je rust wilt komen is dit de ideale bestemming. Voor als je meerdere kinderen hebt kan het best saai zijn voor hun. Eigenaar is redelijk vriendelijk. Hij onderhoudt zijn park wel goed, en doet het meeste zelf. Verwacht geen luxe van de huisjes binnen, het zijn enkel glas ramen, waardoor je ook vocht ruikt in de slaapkamer. Daar moet je wel tegen kunnen. Het zwembad is koud maar toch lekker om te zwemmen bij lekkere temperaturen. Ons favoriete stadje was Riva del Garda, waar we elke avond waren. Is een havenstadje noordelijk van gardameer, op kwartiertje reisafstand. Milaan en venetie is ook te doen. TIP voor venetie: Parkeer in Fusina en steek over met de boot voor 13 E p.p.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018