appartementen in Pitigliano

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

appartementen Pitigliano

Reviews over Pitigliano

• 10freda01-11-2013

un mondo di fiaba

un monfo di fiaba-una natura splendida

Zakelijk gereisd in januari 2013

• 9Niet belangrijk02-01-2013

Zeer pittoresk stadje

Pitigliano is vermaard om z'n ligging: Het centrum ligt bovenop een grote rots, is qua bouw apart waardoor het centrum bestaat uit allerlei kleine steegjes, tussendoor kijkjes en kruipdoor sluipdoor gangen.

Hierdoor ook diverse fraaie uitzichtpunten over het omliggende landschap.

Centrum bevat diverse knusse, kleine maar goede restaurantjes. Een hele dag is wellicht wat te veel, daarvoor is het centrum klein, maar als je in de buurt bent, moet je beslist langs.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 9Omgeving
    • 8Sfeer in stad

juli 2012

• 9Louis-Louize21-11-2008

Het ongerepte Toscane !

We waren hier in de zomer van 2007 en beleefden er één van onze beste vakanties ooit! Hier ontdek je wel degelijk een ander Toscane: Pitigliano is niet zo gekend maar onwaarschijnlijk mooi gelegen op een rotswand. De weg ernaar toe is al een avontuur op zich! Niet zo veel te bezoeken maar je proeft er wel nog van het ongerepte Italië, luttele toeristen zijn er meestal maar op doortocht dus nog zeer authentiek en betaalbaar. Ga zeker eens eten in het eerste restaurant dat je tegenkomt op de linkerkant bij het binnenkomen van het dorp: Onooglijk interieur maar mooi terras. Na 3 bezoeken waren we al bijna familie en kregen we een "speciale tafel" in het torentje naast het terras: Subliem, feëeriek uitzicht op de ommuurde stad ! Andere bezoeken waren ook de moeite: Sorano, Orvieto, de Marremma, Orbetello, stuk voor stuk fantastische uitstappen. Hier ben je ver weg van de zomerdrukte en kun je nog genieten van het echte Toscane.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur