• Type accommodatie

• Strand

Loopafstand
  • Type hotel

Sorteren

appartementen Pigadia (Karpathos stad)

Reviews over Pigadia (Karpathos stad)

Leuke vakantie maar veel te duur

W&J
    15-9-2018

Wij hebben het ervaren na veel Griekse eilanden bezocht te hebben dit toch niet zo positief als iedereen schrijft het is een schone accommodatie lieve meisjes éénzijdig ontbijt binnenkomst slecht er werd gewezen met de vinger daar moet je heen terwijl wij hier nooit eerder zijn geweest . Wiffi is er eigenlijk niet alleen beneden als je geluk heb de airco is 8 euro per dag leuke vakantie gehad maar veel en veel te duur voor Griekenland zelfs de zonnebedden doorgezakt wij hadden anders verwacht de bedden zijn goed en de douche ook voor ons geen tweede keer meer zelfs geen koffieapparaat

Grieks genieten

Sas
    13-8-2018

Heel fijne plek, echt genieten. Niet zo grootschalig

zeker voor herhaling !!!

fine leemkuil
    11-8-2018

het is een geweldig mooi kleinschalig complex met een prachtig uitzicht over de zee.

het wordt gerund door moeder en dochter die alles voor je over hebben ,de app zien er top uit !!en wordt dagelijks schoon gemaakt .er zijn veel Nederlanders en zweden wat wij wel gezellig vonden omdat je met veel mensen een praatje maakt.in een woord top!!!!

Heel fijn

Sjoerd Verest
    10-8-2018

Heerlijk en goed appartement. Vriendelijk personeel, werd goed schoongehouden en zijn mooie kamers. Zwembad was ook prettig, alleen wat weinig ligplekken bij grote drukte.

Voor mensen die via touroperator boeken: boek geen auto via de touroperator. Zij gaan in zee met een onfatsoenlijk huurbedrijf (Avis Budget Car Rental in Karpathos). Komen met smoesje aan dat huurbedrag niet via creditcard/pin kan worden voldaan en dus contant moet worden betaald. Schrijven wel creditcard nummer op voor borg en boeken vervolgens het huurbedrag nogmaals (maar wel toevallig op de dag na vertrek?) van je creditcard-rekening.

Geweldige plek, heerlijk genoten!

Dennis en Wilma
    8-8-2018

Bij aankomst voel je al meteen de vriendelijke en ontspannen sfeer. Je wordt ontvangen door een Nederlandse gastvrouw. De kamer was super.

Groot met een heerlijk bed. De badkamer had een douchecabine met een regendouche. We hadden een groot balkon met een schitterend uitzicht over de hele baai. Bij de Island bar en het zwembad wordt je echt verwend door service en een vriendelijke bediening. Je kunt er erg lekker lunchen en dineren. En de bar is ook een aanrader voor gezelligheid, lekkere drankjes en cocktails. Wij hebben er echt een super vakantie gehad. Zeker een aanrader en een plek om terug te gaan.