Sorteren

appartementen Pigadia (Karpathos stad)

Reviews over Pigadia (Karpathos stad)

Heerlijk hotel!

Yvonne Dik
    10-7-2018
    Heerlijk hotel zijn ook appartementen! Dagelijkse schoonmaak en een uitgebreidt ontbijt bij hotelkamer boeken! Heel aardig personeel!

Goede eenvoudige appartementen ,prima ligging

harry
    10-7-2018

Prima appartementen , niet modern , eenvoudig inrichting ,maar voldoende .

Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren , wonen zelf op de een na hoogste etage . Schoonmaak is goed.

Ons (bovenste en enigste) driekamerappartement is een soort penthouse met aan twee zijden een balkon en aan de voorkant een groot terras met prachtig uitzicht over de haven en de zee .

Prima ligging v.w.b. de stad ( begin centrum) en het strand (15 min. lopen )

Erg gezellige stad met veel goede en redelijk geprijsde restaurants. Overal vriendelijke bediening .

Ook de tweekamerappartementen op de lagere etage's hebben een gegarandeerd uitzicht op de haven .

Wifi was niet altijd even goed , maar was te doen .

Wil je een redelijk geprijsd appartement met een prima ligging en een mooi uitzicht dan kunnen wij dit driekamerappartement van harte aanbevelen .

Helaas staat er op het eiland vaak veel wind (n.w.) en dan zit je aan de voorkant (havenkant) uit de wind .

Geweldig!!

van Achterberg
    7-7-2018
    Voor de 2 keer verbleven bij Potideon bay. Dit keer met partner en 2 kleine kinderen. Onze eerste ervaring was goed daarom zijn we uiteraard terug gekeerd maar de tweede keer was nóg beter! Wat een heerlijk appartement en wat een goede service. Ana is ontzettend vriendelijk en staat klaar wanneer dit nodig is. Zelfs nu met 2 kleine kinderen hebben wij weer een perfect verblijf gehad bij potideon bay!

Leuk simpel maar goed app zwambad is top

Bert simonis
    26-6-2018
    Na half 3 is er niemand meer van de app . En een klein drink gelegeheid zou ook wel leuk geweest zijn. Maar verder is het simpel maar top. In de ochtend kan je wel brood kopen. Die je van tevoren kan door geven wat je wilt hebben van tevoren .

Aanrader

E Driebergen
    26-6-2018
    We waren voor de 9e keer in zypharos village en het was weer héérlijk. Gastvrij.rustig. Maria en andreas maken je vakantie compleet.
Pigadia (Karpathos stad) scoort een 8,3 uit 10, op basis van 632 reviews