Sorteren

appartementen Pietra Ligure

Reviews over Pietra Ligure

Mooi en goed verzorgd appartementencomplex!

Lianne Aksu Gerritsen
    31-7-2018

Een heel goed verzorgd appartementencomplex! Wij hadden een "plus" appartement en deze was superschoon! Heel mooi uitzicht vanaf balkon en zwembad. Vriendelijke eigenaren. Je bent snel in het gezellige centrum. Alleen de weg terug is even klimmen.....

Prima complex voor redelijke prijs

Anna
    4-7-2018

Aan de rand vh dorp, aan doorgaande weg. Busje van het complex brengt en haalt je van t strand

A room with a view. Prachtig!

Maikel
    21-8-2017

Residence Sant'Anna is een verzorgd complex in een aardig verwaarloosd plaatsje. Wij hadden gerenoveerd 6 persoons appartement dat onlangs volledig gemoderniseerd was. Zeer ruime slaapkamer met een tweepersoonsbed en stapelbedje. Tweepersoon bedden lagen heerlijk. In de grote woonkeuken nog een slaapbank voor twee personen. Deze matrassen waren beroerd. Mooie badkamer en keuken met vaatwasser. Airco was geen overbodige luxe. Super uitzicht op zee vanaf het ruime balkon. Er is fijn zwembad met ook dat mooie uitzicht. Op zich wel verstandig een P-plek in de garage te boeken. Met een grote auto wel lastige plekjes. In 5 minuten loop je naar beneden, maar ook weer veel trappen terug omhoog. Maar de moeite waard. De stranden vielen ons er tegen (fijn kiezel, zeer druk. een aaneenschakeling van bedjes en parasols. Helaas slecht snorkelgebied. Ondanks de enorme drukte en de soms verwaarloosde plekken, pleintjes en gebouwen hebben we genoten! :-) wel behoorlijk aan de prijs :-(

Heerlijk schoon en nieuw appartement

Suzanne
    14-8-2017

Van Mario, de eigenaar begreep ik al dat de appartementen dit jaar gerenoveerd zijn en dat is zeker waar! Al jaren gaan wij naar italie en meestal zijn de appartementen simpel en ouderwets met vreselijk oncomfortabele bedden maar dit jaar waren we overdonderd! Heerlijk twee persoonsbed en een slaapbank, waar we twee matrassen die over waren van andere bedden op hebben gelegd voor het comfort.

Appartement heeft complete keuken zodat je makkelijk een pasta oid in elkaar kunt draaien..

Het zwembad is in het hoogseizoenen erg krap als er veel gezinnen met kinderen zijn. Maar er zijn veel ligbedden en stoelen - kinderen liggen toch meer in het water!

Leuke week gehad

Monique
    12-8-2017

Wij hadden een heerlijk 2 kamer appartement met voor- en achterbalkon, zodat je altijd lekker in de schaduw of in de zon kan zitten. Badkamer was netjes, al rook het er altijd wel een beetje muf. Vanaf het appartement is het een kwartiertje lopen naar het centrum en moet je wel van een beetje klimmen houden. In het zwembad dat gedeeld wordt met Dei Fiori zit een hoog chloor/chemicaliengehalte. Na een half uurtje zwemmen in de vroege ochtend in dit zwembad had ik glazuurproblemen met mijn gebit. Dat ging niet weg en ben nog naar een tandarts gegaan die geadviseerd werd door de eigenaresse van het appartementencomplex. Ze hadden dit nog nooit meegemaakt. In ieder geval ben ik heel goed geholpen en uiteindelijk is het allemaal weer redelijk in orde met mijn gebit. Wat er nou precies gebeurd is blijft een mysterie want ik schijn de enige te zijn geweest die dit is overkomen. Ik raad in ieder geval iedereen aan om je mond goed gesloten te houden in het water.