We hebben een aantal aanbieders voor Piesendorf voor je op een rij gezet:

Reviews over Piesendorf

Geweldige plek

Ollie1979,
    25-1-2019

Mooie appartementen (diverse gehad), schoon, lekkere warme douche, goede bedden en super aardige eigenaren. Voor het 4de jaar oprij op vakantie in Chalet Sonnentanz.

Beneden een grote ruimte waar kinderen kunnen spelen en vanaf voorjaar/zomer een zwembad in de tuin.

Op korte loopafstand naar supermarkt, bank en restaurants.

Een ideale plek om te verblijven voor een wintersavontuur (of ander jaargetijde 😍)

Gereisd met partner in januari 2019

Heerlijk ruim appartement met gastvrije eigenaren

Sylvia Hogenboom,
    18-1-2019

Tijdens de kerstperiode hebben we een week geboekt bij Hanneke en Michiel van Chalet Sonnentanz in Piesendorf. Het e-mailcontact voorafgaand aan onze vakantie was plezierig en vlot. Omdat we last minute hadden geboekt kregen we met ons gezin van 5 personen (kinderen 14, 11 e 8 jaar) het penthouse op de topetage, geschikt voor 10 personen. Wat een heerlijk appartement! Drie slaapkamers met 10 heerlijke bedden (inclusief stapelbedden maar geen slaapbanken), twee grote badkamers en een mooie woonkamer met keuken en grote eettafel. We hebben een heerlijke week gehad en hebben met de super ski pas veel van het gebied gezien (Zell am See, Kaprun, Saalbach Hinterglemm). Goed aan te rijden!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Super plek

Mel,
    12-11-2018

Nieuwe eigenaren, Heerlijke bedden, prachtig uitzicht en mooie omgeving, absolute aanrader

Gereisd met vrienden in november 2018

Top week gehad

Petra,
    25-8-2018

Heerlijk appartement in een klein dorpje met fantastich uitzicht om de hoek van Sell am zee en Kaprun. Goede uitvalbasis voor leuke activiteiten of een dagje uitblazen bij het zwembad.

Appartement is netjes en schoon, bedden zijn opgemaakt bij aankomst en als je wil hangen er "s morgens verse broodjes aan je deur.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prima!

M. Dijk,
    11-8-2018

Na 3 jaar opnieuw een week doorgebracht in appartement 2 (4 pers).

Prima appartement, met 1 slaapkamer (2 pers. bed + 2 onderschuifbedden) en een slaapbank in de woonkamer. Van alle gemakken voorzien (vaatwasser, bad-, bed- en keukenlinnen, wifi).

De kinderen hebben het enorm naar hun zin gehad, mede door de grote speelkamer met meestal wel een aantal speelkameraadjes en het zwembad net buiten het dorp (gratis toegang).

We zijn heel vriendelijk ontvangen, de broodjesservice was ideaal (betalen bij vertrek) en het appartement was schoon.

Kortom: een prima verblijfplaats met veel mooie uitstapjes in de directe omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018