Pettneu am Arlberg

appartementen in Pettneu am Arlberg

appartementen Pettneu am Arlberg

We hebben een aantal aanbieders voor Pettneu am Arlberg voor je op een rij gezet:

Reviews over Pettneu am Arlberg

• 4Herbert24-07-2016

Bergen heel mooi maar dal ondermaats

Er zijn heel wat lelijke elektriciteitsmasten in het dal en een drukke snelweg zorgt voor lawaai. De bergen zijn indrukwekkend.

• 1Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 5Omgeving
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2016

• 7Martijn10-08-2015

Klein dorpje tussen de bergen

In Pettneu is weinig te beleven. Er zijn 3 of 4 restaurants. Het dorp ligt prachtig in het bergdal.

Om een hapje te eten kun je beter naar St. Anton rijden (ca. 10 min). Hier zijn diverse restaurants. Vanuit St. Anton kun je met de kabelbaan naar de top van de Valluga, (ca. 2.800 m1) wat een absolute aanrader is.

• 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 8Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8J.Kissen04-07-2015

Mooie kleine gemeente

Zit dicht in de buurt van st Anton en Lech en Landeck. Overal liften en mooie wandelwegen.

• 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2015

• 7Juliette Carnall21-01-2015

nice village

lovely friendly village, with very friendly people

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

december 2014

• 8van herck c27-12-2012

prachtig gelegen

heel rustig dorp waar je direct met de skibus in st anton bent

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 6Skigebied beginners
    • 9Skigebied gevorderden
    • 8Après ski

Gereisd met vrienden in december 2012

• 0Jonker12-04-2012

Rustig dorpje, betaalbaar altern. voor St.Anton

5 minuten met de auto en je bent bij het Skigebied van St. Anton. Pettneu is betaalbare plek om te verblijven, zeer rustig (in april althans). Skigebied van Pettneu hebben we niet bezocht dus kunnen we niets over zeggen.

• 7Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in april 2012

• 7nederlandse familie15-09-2010

prachtige omgeving

Het is een mooi skigebied. Maar we hadden het met ons onderkomen niet al te best getroffen. ( Haus Schiller) De huisbaas en zijn gezin waren heel onvriendelijk. We kregen niet één vriendelijk woord te horen. De keukeninventaris is onder de maat, een paar oude schalen en 3 oude pannen, afdankertjes van hunzelf.....We moesten ook sneeuw ruimen, anders konden we niet bij je auto's.....maar het ergste was dat ze bezuinigen op de verwarming, ze hadden vergeten om de verwarming aan te doen en dat bij een temperatuur van ca. 18 grad...we hadden het heel erg koud, toen we op dag 2 iets ervan zeiden, was mevrouw heel onaardig en zeide ze weet niet hoe dat moet.....en uberhaupt wordt overdag niet verwarmd, gasten gaan overdag naar de piste. Wij zijn senioren en onze schoondochter was zwanger....we hebben 3 dagen met dikke truien over mekaar in de kou gezeten. Pas op de 4. dag werd het warm in de woning.

• 8Omgeving
    • 8Skigebied beginners
    • 8Skigebied gevorderden

februari 2009

• 10Silke R.18-08-2010

Pettneu, immer eine Reise wert!!!

Sind seit Jahren schon in Pettneu im Urlaub. Anfänglich im Winter und nun seit ein paar Jahren im Sommer. Kann nur sagen, es lohnt sich. Im Winter ist es ein günstiges Skifahren für alle Altersklassen. Man kann aber auch schnell nach St. Anton gelangen. Im Sommer ist es sehr schön vor allem für Kinder. Ein sehr familiärer Ort, bei dem man schnell Anschluss findet. Tagsüber kann man schöne Strecken wandern und für die Kinder ist sehr viel geboten. Und man kann dort sehr, sehr gut essen. Alles im allem sehr empfehlenswert und wir kommen auf jeden Fall im nächsten Sommer wieder gerne zu Barbara und Roland!!

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 10Omgeving

augustus 2009

• 10Nathalie27-05-2009

Gemoedelijk

Pettneu is een gemoedelijk dorpje. Het heeft eigen skimogelijkheden, op zich voldoende uitdagend, maar je moet wel telkens dezelfde pistes af. Er is echter een prima verbinding met St. Anton. Ruim voldoende goede slaapgelegenheden in prima hotels of pensions. Uitstekende restaurants en een paar leuke kroegen. Prijs/kwaliteitverhouding helemaal goed. Een absolute aanrader!

• 10Sfeer in stad
    • 10Skigebied beginners
    • 7Skigebied gevorderden
    • 7Après ski

mei 2009

• 10tommy02-12-2006

wij gaan al 20 jaar naar dit zeer charmant bergdorpje, de afgelopen 10 jaar meestal in stanton gaan skien maar nu met een kleine spruit is het kindvriendelijke en overzichtelijk skigebied weer vaste skistek voor een aantal jaren. Het landhotel Pettneuerhof is top, echt thuiskomen bij vrienden. Voor alle een tof seizoen gewenst Ski heil

• 10Sfeer in stad
    • 10Skigebied beginners