Sorteren

Reviews over Pestani

Fantastische huwelijksreis

Bart
    15-8-2018

Fantastisch verblijf in Atlantis gehad voor onze huwelijksreis! De ligging van het appartement is prachtig aan het meer van Ohrid, en zowel Pestani als Ohrid zijn goed bereikbaar. Het appartement zelf is van alle gemakken voorzien (zelfs een vaatwasser en wasmachine) en is in alle opzichten zeer modern en compleet uitgerust. Vanaf het balkon heb je een prachtig uitzicht op het meer, en vanaf het privestrandje kun je direct het water in. We hebben erg genoten van onze week in Atlantis en hebben absoluut niets gemist!

Geweldig

Ellen
    18-8-2017

Het appartement was nog mooier dan in de touroperator folder. Complete keuken, badkamer en huiskamer met een geweldig uitzicht over het water op het balkon. Waterschoentjes zijn een pre, omdat het fijne privéstrand een kiezelstrand is. Het meer is geweldig, Ik adviseer zeker het Atlantis bootje te huren voor een mooie tocht op het meer.

Fantastisch, heerlijk en luxe!

Marie-Jel
    12-7-2017

Macedonië was best spannend omdat het onbekend was. Atlantis gaf ons vertrouwde rust. Gebouwd onder Nederlandse architectuur met moderne inrichting. Uitzicht over het meer van Ohrid. Een heerlijk startpunt om het mooie land te ontdekken met een rijke cultuur, gezellige terrasjes, uitgaansgelegenheden, sportieve uitstapjes en heerlijk eten. Super vriendelijke huismeester en voor elk probleem een oplossing. Het achterste appartement is nog in opbouw maar heeft ons niet gestoord. De sfeer is goed en iedereen is vriendelijk en behulpzaam. Laatste opmerking...... de douche daar is lekkerder dan thuis haha!😎

super

Ronnie ter Horst
    13-3-2017

De eigenaars Jos en Annelies , zijn zeer gastvrij en geven je goeie tips heel aardige mensen ,en het is een goedkoop mooi land met vriendelijke mensen waar je lekker goedkoop kunt uiteten en drinken ,een heel mooi meer super helder alleen temperatuur water niet zo warm als gewend in kroatie . Een betrouwbaar Nederlands echtpaar die 2 ruime appartementen verhuren voor weinig geld . Dus een aanrader en ga zeker uiteten bij Lipa super, lekker goedkoop en fantastische aardig familie die dit restaurant runnen , en je excursies boeken bij lokaal bureau betrouwbaar Nederlands pratende eigenaar.

niet twijfelen dus maar boeken

Mooi Uitzicht!

Hugo
    22-9-2015

Het appartement, met 2 slaapkamers plus een grote woonkamer en keuken, bevindt zich aan de rand van Pestani. Zowel achter (+bbq) als voor zijn er 2 terassen, waarbij het voorste terras een super-uitzicht heeft over Pestani & het meer. Het meer is 1 minuutje lopen, het centrum 5 minuten, de supermarkten zijn om de hoek. Het appartement met eigen toegang bevindt zich in het huis van de zeer gastvrije verhuurder (zij verblijven in de verdieping eronder). Interieur is goed, bedden zijn aan de harde (krakende) kant maar goed, dat is niet het einde. Ook aan te raden is om excursies te doen met lokaal bureau!