appartementen in Perpignan

We hebben een aantal aanbieders voor Perpignan voor je op een rij gezet:

Reviews over Perpignan

• 7Peter Buitenhuis15-06-2019

Not as bad as it seems

When checking reviews Perpignan seemed horrible. It is really not the bad. Quite a few nice streets with small shops. When in the neighbourhood at a camping site, it is worth a visit.

• 7Cultuur
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2019

• 2Camperaar09-09-2018

Nooit meer

De stad is verpauperd en vies. Zelden zo'n naargeestig centrum bezocht.

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2018

• 7Eduard07-01-2017

Perpignan - niet zo bijzonder

Vanuit het Zwarte Woud naar Catalonië via onze uitstippelde route doe je niet in één keer. Daarom hebben we één dag kwartier gemaakt in Perpignan. Het was heel warm en weinig boeiend. Jammer. Op zich is de binnenstad van Perpignan misschien niet onaardig. Er is nog een stadspoort en een grote citadel, die echter moeilijk toegankelijk is. Als we er omheen lopen, krijgt onze zoon bijna een appelflauwte van de warmte, zodat we beschutting moeten zoeken in een soort krakersplein, waar we gelukkig ook iets kunnen drinken. Maar veel straten tonen slechts dichte rolluiken. De eerste avond eten we in een hamburgertent aan de kop van een gracht in de binnenstad, waarbij we niet de hand weten te leggen op ook maar één servet. Een luidruchtige, gezette familie beslag legt op de plek bij de toiletten, waar je je glibberend omheen moet zien te slalommen om daar te geraken. Leuker is dan de taginetent in een zijstraat, gedreven door een werelds ingestelde Marokkaanse (Warm? In Marrakech is het nu 50 graden!). Maar kortom: het blijft voor ons hooguit een plek voor een tussenstop. De Middellandse Zee is weliswaar vlakbij, maar een auto - die we niet kunnen rijden - is dan dringen aanbevolen. Zo dichtbij toch ook weer niet.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Sfeer in stad

juli 2016

• 10Heer van de Sande13-02-2015

mooie stad met Spaanse invloed

gezellige mooie stad met veel mogelijkheden.. door zijn ligging heel bijzonder tegen de Spaanse grens zie je veel Spaanse maar toch het gezellige Franse leven bourgondisch aan gekeeld leuk stad voor e winkelen enz

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Omgeving
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2014

• 8pol dumon - simonne warmoes11-08-2014

Centraal gelegen voor heel veel te bezoeken

Een eenvoudig zwembad en een speelplein maar geen luxe, verder alles proper onderhouden. Meeste toeristen zijn wel Fransen. Wel verscheidene Belgen voor een paar dagen. Ook voor mobilhomes en dit eveneens voor een paar dagen Mooie plaats om al de stranden te bezoeken eveneens de gorges de galamus kasteel van Peyrepertuse en Quiberus, stad Narbonne en Beziers ,ook des Orgues

• 9Omgeving
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2014

• 10Claude15-09-2013

pour tout les goûts

perpignan est une belle ville qu'il faut visiter, les petits villages alentours, je ne citerais que villefranche de conflent superbe, argelès sur mer avec son allée des pins génial, collioure superbe vraiment trop de choses à visiter en 1 fois

• 9Uitgaanslevenn
    • 8Stranden

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8M&B28-09-2012

Typisch Zuid-Franse, Catalaanse stad

Leuke afwisseling als je het zonnebaden een beetje zat bent.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8Koen03-09-2012

Spaanse sfeer in Frankrijk

Een mooie stad met een Spaanse sfeer, of is het eerder de typerende Catalaanse sfeer? Alles is netjes en en de vele winkelstraten worden allemaal heel minutieus onderhouden. Ze hebben een mooi roze steen, afkomstig van de overschot van de kathedraal. Op 10 minuutjes lopen vind je het Palais des Rois de Majorque. Een niet te missen monument. Perpignan is zeker de moeite om te bezoeken. Er zijn ruime parkings in de stad.

• 9Omgeving

augustus 2012

• 6ML janssen27-08-2012

heerlijk rond gereden

Heerlijk rond gereden op zoek naar een restaurant , ongelofelijk voor een grote stad

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 9Anita Reija10-08-2012

Fantastische plek.

Uitstekende bestemming vvor een stedentrip.

augustus 2012

10 van de 23 reviews gezien