Reviews over Péreybère

Super prijs kwaliteit

Thomas,
    19-8-2008

Wij huurden met twee personen een appartement in dit complex. Appartement was zeer schoon, ruim en veel faciliteiten (wasmachine, keuken, tv, airco etc). Het is enkele minuten lopen naar het strand. Bus is ook dichtbij en is erg goedkoop. Eigenaar is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Gezien de prijzen die de hotels aan het strand vragen, is dit zeker een aanrader. wij betaalden 35 euro per nacht.

We hadden een verdieping gehuurd in deze villa in het De 6

netty ,
    1-2-2008

We hadden een verdieping gehuurd in deze villa in het gezellige dorpje Pereybère. De étage was schoon, heel ruim (geschikt voor 6 personen) volledig ingericht (zelf wasmachine) en de eigenaar is niets teveel om het je naar de zin te maken. Prijs: ongeveer €30,- per appartement per nacht!!! Wel iets verder (maar wel op loopafstand) van het strand. AAnrader!!