Sorteren

Reviews over Pelago

Geweldig genoten!

Miranda
    28-10-2018

Een zeer aangename accommodatie in een sfeervolle omgeving. Wij troffen erg mooi weer. Rond de 23 graden is perfect om de omgeving te verkennen zoals de steden Florence, Siena en San Gimignano. Maar er zijn ook diverse interessante bestemmingen te bezoeken zoals Nipozzano om wijn te proeven of wandelingen te maken in de omringende heuvels. Het prachtige Toscaanse landschap leent zich uitstekend voor bergwandelingen tussen de olijfbomen.

Villa Grassina wordt bemand door zeer gastvrije mensen. Suzanne Campbell heeft ons een uitgebreide rondleiding gegeven. De villa heeft een boeiende geschiedenis en heeft na een slechte periode een nieuwe kans gekregen van wederopbouw. Door het systeem van Agriturismo is dit een plaats geworden waar locale producten worden verbouwd en geproduceerd maar waar het voor de gasten heerlijk relaxen is. Het prachtige landschap als omlijsting met uitdagende hoogtes voor wandelaars.

Fantastisch, 2e jaar op rij maar blijft uniek

P
    30-8-2018

Erg vriendelijke mensen, pracht locatie, magnifiek uitzicht en lekker eten !

Prima !!!

Vellinga
    3-9-2017

+ uitzicht, prijs, personeel, ruimte in appartement, rustig.

- de weg erheen kan een minpunt zijn, ik had er niet veel moeite mee maar kan mij voorstellen dat minder ervaren rijders het niet leuk vinden. Supermarkt niet in de buurt, ca 20 min rijden

fantastische villa op een schitterende locatie!

Else
    7-7-2017

Wij zaten in Spino 2, een bijgebouw wat schitterend gelegen is en lekker dicht bij het zwembad. vanaf het huisje had je mooie uitzichten over het gebied; vooral 's avonds de zonsondergangen. Vanaf je huisje kun je mooie wandelingen maken en 's avonds kun je het wild zien en horen! Zeer vriendelijke mensen, vooral Suzan was heel erg aardig!

Regelmatig worden er thema-diners georganiseerd. Zo hadden ze toen wij er waren een pool-party; buffet rond het zwembad georganiseerd.

fantastisch lokatie

nicole otten
    30-9-2016

zeker een aanrader om er naar toe te gaan.