We hebben een aantal aanbieders voor Peguera voor je op een rij gezet:

Reviews over Peguera

Prachtig appartement

Danae,
    20-9-2016

Dit is een prachtig appartement in authentieke mediterraanse stijl. Het is geen dertien in een dozijn hotelcomplex en dat beviel ons erg goed. De appartementen zijn erg groot (65 m2) en hebben twee balkons (1 voor het wasgoed en 1 om lekker te zitten). Ook zijn er twee badkamers aanwezig waarvan 1 met wasmachine. Er is een grote parkeerplaats bij het hotel. Dit was handig voor onze huurauto. Enige nadeel vonden wij de harde bedden maar dat is natuurlijk ook heel persoonlijk. Ook moet je goed te been zijn want je moet twee behoorlijke lange trappen af om naar het strand/boulevard te komen. Wij vonden dit overigens geen problem maar het is wel goed om te weten.

Gereisd met partner in september 2016

Leuk appartement!

kelly,
    3-6-2015

In begin september 8 dagen in dit appartement geweest. Het appartement is simpel en beetje 'oud' ingericht. Maar het is schoon en ruim, dat vind ik belangrijker. Wij zaten gelijk boven de ingang van de receptie dus volop wifi. Personeel is heel vriendelijk en een dikke 10 voor de nachtwaker. dankzij hem blijft het stil 's nachts. het appartementencomplex ligt in een zijstraat van een drukke en vooral hele leuke winkelstraat. 's ochtends heerlijke verse broodjes gehaald bij een bakkerij in de straat vlakbij beachclub restaurante. zit halverwege het trapje aan de linkerkant. wij gingen altijd naar het strand van El Arenal. daar was het strand veel ruimer en kijkt verder weg.Ik zou niet snel teruggaan naar dit appartement omdat ik het stadje Pequera nu wel gezien heb maar ik vind het wel een aanrader!

wegens avondvlucht konden wij niet in het appart blijven maar de koffers konden wij achterlaten bij de receptie en er was zelfs een mogelijkheid tot een frisse douche voor vertrek!

Gereisd met partner in september 2014

Mooie ligging, schoon park,

Arno,
    3-11-2014

Hapimag Paguera ligt werkelijk prachtig. Schitterend uitzicht over de baai en direct aan het strand. Park bezit enkele zwembaden waarvan het water door de zon verwarmd moet worden. Daardoor is het water eind september al wel wat koud, zeker voor kinderen. De zee is aangenamer. Huisjes zijn wellicht wat gedateerd (geen vaatwasser of magnetron, bedden kraken, plastic tuinsetje) maar wel schoon. Veel huisjes zijn enkel te bereiken via trappetjes wat wel eens lastig is met een kinderwagen. Winkeltje is handig maar uiteraard wat duur. Alternatief is een wandeling naar Paguera en je dan een breuk tillen. Park wordt zeer goed onderhouden en oogt keurig. Al met al zeker een park wel nog steeds thuishoort binnen de Hapimag formule.

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

Hapimag lichtpunt in Peguera

A. Wolven,
    4-5-2014

Het resort van Hapimag is een aanrader voor een weekje relaxen met de familie. De locatie is wat gedateerd, maar desondanks is het wel goed verzorgd en heeft het daarmee ook wel veel charme. Stel je echter niets voor van de directe omgeving. Peguera is echt een pauper plaats. Vol met Duitse eetgelegenheden en Scharzwalder koffiecorners. Blijf dus lekker op het resort genieten van de verschillende zwembaden en eetgelegenheden of huur gewoon een auto om de kust en het berglandschap van Mallorca te ontdekken.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

Zeer mooie ligging, goede service

heer Timmers,
    22-10-2012

Ligging is uitmuntend, service is prima.

Bijbehorend restaurant is erg goed.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012