appartementen in Peccioli

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

appartementen Peccioli

Reviews over Peccioli

• 9eLLEN kURVER17-11-2016

Leuk en gezellig dorpje

Minder bekend, maar wel echt heel erg leuk. Veel leuke restaurantjes en barretjes en een gezellig en mooi marktpleintjes waar de oude mannetjes traditioneel met elkaar zitten te kletsen. Echt een bezoekje waard!

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 10Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2016

• 7Frank29-08-2013

zeer mooie omgeving, rustig dorpje zonder meer

typisch dorpje zoals er zoveel zijn in Toscane, maar er zijn er dus ook veel mooiere. Ligt mooi & rustig op een heuveltop. De natuur in de omgeving is zéér mooi.

• 8Cultuur
    • 7Sfeer in stad

juli 2013

• 8R.H.J. van den Berg01-02-2012

Klein maar autentiek

Peccioli en fabricca zijn echte gehuchtjes en ademen het echte leven uit. Leuke kern, wel stijl en smal.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad

juli 2011

• 8Desiree30-10-2009

Leuk dorp in een werkelijk prachtige omgeving

Peccioli is een leuk dorp dat temidden van een prachtige omgeving ligt. Graag loop ik vanaf ons appartement in Montecchio via de Madonna della Serre naar Peccioli.

De eerste vermeldingen van Peccioli dateren uit de 8e eeuw en het plaatsje is door de loop der eeuwen regelmatig ingelijfd bij de grotere Toscaanse steden.

Het kent een paar aardige kerken. Jaarlijks is er het 11 lune festival (een maand lang toneel, muziek enz. in het openluchttheater) en Peccioli in fiabesque wanneer de dorpelingen als sprookjes figuren verkleed gaan. De twee musea hebben een interessante permanente tentoonstelling en er zijn ook regelmatig wisselende tentoonstellingen. In het plaatsje bevinden zich meerdere goede restaurants waarvan La Greppia een absolute topper is.

• 7Cultuur
    • 8Sfeer in stad