Pays de la Loire

appartementen Pays de la Loire

We hebben een aantal aanbieders voor Pays de la Loire voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Pays de la Loire

Schone, leuke eenmalige bestemming

Verzorgd, schoon, stil, weinig privacy,
    28-9-2017

Vervelen een week bij Pierre et Vacances. Dit park was saai gelegen en voor bijna alles de auto nodig. Wel erg schoon en stil. we boekten met twee volwassenen een 6 persoonshuis, om zo Hollands comfort te krijgen. Een week is genoeg voor deze omgeving. We hadden het erg leuk, volgende keer wat anders.

Gereisd met partner in september 2017

Fijn maar geen toezicht of bewaking op het park

Tim en Soraya vd Crommert,
    27-8-2017

Het park ligt op een mooie plek langs een fraaie golfbaan. Wij waren hier met twee kinderen van 13 en 17 jaar. Goddank was er wifi (alleen op receptie) anders gaat de jeugd zich erg snel vervelen.(tijden veranderen).

Het hoofdgebouw oogt van afstand erg mooi, van dichtbij is het een bouwval dat in bedroevende staat van onderhoud verkeert. Ons huisje was wel erg mooi en van alle gemakken voorzien. Helaas was het bij aankomst niet schoon maar jammer genoeg maken we dat wel vaker mee op div vakantieadressen.

Dus van die forse schoonmaak kosten zullen naar mijn idee wel andere dingen van gedaan worden waar wij niks van zullen merken.

Verder bijna elke avond megaveel herrie van jongeren die tot diep in de nacht over het park lopen te spoken. Niets of niemand die er wat van zegt, bewaking? Toezicht? Totaal niet. Zelfs toen wij in de nacht vertrokken om 03.30 spookten er een zevental jongeren over het park die verlicht werden door de koplampen van onze auto. Het zwembad was lekker alleen erg slecht onderhouden merkbaar aan losliggende tegels langs het zwembad en scherpe putjes op de bodem en scherpe randen in het bad, dit heeft ook mijn zwembroek geruïneerd. Ook geen toezicht. Verder prima vakantie gehad. Leuke badplaatsen in de buurt, mooie stranden ook die bij vloed gereduceerd worden in een minimaal zandstrookje. Fijn stukje frankrijk maar volgende keer andere plek.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Het was weer heerlijk!

Dings,
    18-6-2017

In september 2016 zijn wij op vakantie in Lagrange L'Estran geweest. Dit is zo goed bevallen dat we besloten de volgende vakantie weer terug te gaan. We hebben weer twee weken genoten van het mooie uitzicht over zee in ons ruime appartement, de goed verzorgde tuinen, het zwembad, de vriendelijke medewerkers en de wandelingen naar Les Sables d'Olonne.

Gereisd met partner in juni 2017

Heel mooi vertoeven

Hans en Gina ,
    7-6-2017

Heel goed en prijs vriendelijk vooral in het voorjaar en najaar

Gereisd met partner in april 2017

Fantastisch!!

Dings,
    25-9-2016

Dit appartementencomplex valt onder de vlag van Lagrange Vacances en niet meer onder Pierre et Vacances. Men is behoorlijk gaan renoveren. We verbleven met tweeën in een 5 persoons appartement met zeezicht. Twee grote schuifpuien; 1 in de woonkamer en 1 in de slaapkamer gaven een prachtig gezicht over de zee, het duinengebied en de corniche. Hele mooie zonsondergangen. Het appartement was volledig geschilderd en er lag een nieuwe vloer. De groene tuin rondom het complex met twee zwembaden was perfect onderhouden. Aan het einde van de straat ligt een klein pleintje met een bakker, supermarktje, tijdschriften/souvenirwinkeltje en pharmacie. Ook is daar een aantal keer per week een klein marktje met groenten, fruit, vis en vlees. Les Sables d'Olonne ligt op 4 km afstand en is een gezellige stad met een mooie boulevard. We hebben het heerlijk gehad en maken nu zelfs plannen om volgend jaar weer terug te gaan.

Gereisd met partner in september 2016