• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Pattaya

Gewoon super!

Karin, 20-9-2015

Super vakantie gehad! Henk en Saar geven je alle informatie over het heerlijke Thaise streetfood, geven je tips over leuke uitstapjes en zijn erg behulpzaam.

Je voelt je gewoon welkom. De kamers hebben airco, een goed bed, zijn lekker ruim en schoon. Het is aangenaam vertoeven op het terras. Wij gaan zeker nog een keer terug!

Henk en Saar: bedankt en tot ziens!!!

Thailand, je was geweldig!

Naomi, 24-3-2015

Thailand, je was geweldig! Ik heb van je genoten, ben verliefd op je geworden en ben stiekem een beetje van je gaan houden..

100% Tevreden over de accommodatie, goede ligging, rustig zwembad, alle comfort aanwezig.

Bedankt voor alle mooie herinneringen, ik ga hier zeker terug komen!

Geweldig verblijf

Jos Cleasens, 27-1-2015
    Fantastische omgeving dat ons verblijf een van de beste vakanties maakt !! Ik zou zeggen dat je hier zeker moet boeken als je een onvergetelijke vakantie wilt en een van het soort vakantie voor jezelf deze keer! Goede ligging, mooie kamer, zeezicht, rustig zwembad... ik kan het alleen maar aanbevelen.

Prettig en gastvrij

Roelof Heikens, 20-10-2014

Ben vorig jaar, in november 2013 voor het eerst in All Stars Appartments in Pattaya, Thailand geweest.

Wat een vrijheid. Zelf kunnen beslissen wat je wilt doen. Zelf je drinken uit de koelkast pakken, als je het maar opshcrijft.

De gastvrijheid en de hulp bij vragen, perfect.

De ligging is iets uit het centrum, maar daarom over het algemeen erg rustig en dus een goede nachtrust, of een leuke nachtrust.

Ga dit jaar, 2014, weer terug naar All Stars. Al is het alleen maar voor de gezelligheid. Het lijkt wel of je in een gezin wordt opgenomen. Iedereen wordt zowel door de eigenares, Saar en eigenaar, Henk, alswel de andere gasten gelijk behandelt.

Pattaya scoort een 7,5 uit 10, op basis van 264 reviews