appartementen in Partenen

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

appartementen Partenen

Reviews over Partenen

• 7G.22-02-2013

stille hoek in Montafon gebied

In Partenen ligt de Europa Treppe met 4000 treden. Deze kun je als je fit genoeg bent beklimmen. Wij zijn er niet aan begonnen was veel te stijl en zag er niet zo veilig uit. Je mag je naam bijschrijven in het register als het je lukt dat geeft al aan hoe zwaar het is. De lift was buiten gebruik , maar normaal kun je hier naar boven met een berglift.

• 7Cultuur
    • 10Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9k. meijer18-07-2012

rustig dorp aan eind dal

Rustig dorpje met enkele hotels en restaurants. Ligt op einde van het dal, de weg loopt door via de Silverettapas. Mooi natuurgebied. Prima voor wandelen, maar ook met de auto is er wat te doen/zien. Voor de golfliefhebbers ook een golf terrein.

• 7Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2012

• 6Dhr. J.E.M.17-08-2011

'Gevangen' onderaan de pas

We zaten in een huis bij particulieren die geen contact met de gasten hadden. Hun keuze, maar niet gezellig. We zaten onderaan een pas, waardoor de mobiliteit ook al niet optimaal was. Verder ook nog autopech gehad en slecht weer. Omgeving was verder prachtig.

• 8Omgeving
    • 6Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in januari 1979

• 8kris10-07-2011

Rustig klein dorpje

Wie houdt van gemoedelijke rust : ideaal. Beperkte uitgangsmogelijkheden en horeca

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur