appartementen Parga (Epiros)

Reviews over Parga (Epiros)

Fantastische vakantie gehad

Sonja Smit,
    1-12-2018

App. Byzanthio, Valtos Beache erg mooie appartement en rustig gelegen met mooie tuin, zwembad en restaurant var vlak bij het mooie strand . Eigenaar Sakis, vrouw Maria en k2 zonen werken kei hard en zijn super vriendelijk en maken je vakantie tot een geweldig verblijft met alles er op en aan . Wij zijn hier nu al 2x geweest en gaan zeker nog terug😀💕

heerlijk appartement

j.wegter,
    29-10-2018

fijn appartement

augustus is wel een drukke maand

zwembad is iets te klein voor zoveel gasten

wel zeer vriendelijke mensen van het appartement.

kamers schoon.

Zelfs had de schoonmaakster

de vuile was gedaan.

Je kunt er goed eten en drinken

dus als je even geen zin hebt om het dorp in te gaan , kun je prima eten in het appartement

Geweldig

Robert Jonkers,
    4-10-2018

Elena is een keurig klein complex met keurige appartementen en schoon zwembad. Ligt ongeveer 10 minuten lopen van het centrum van Parga. Wij waren hier voor de 7e keer.Voor volgen jaar alweer gereserveerd.Hebben hier leuke vakantie vrienden ontmoet die elk jaar in de zelfde periode menig gezellige avond met ons door brengen.Ook veel grieks personeel is altijd enthousiast als ze ons weer zien.Een heerlijk vriendelijk volk.

Tevreden!

Els,
    3-10-2018

Prachtig,ruim appartement met een mooi uitzicht over de baai.

Alleen ontbijt mogelijk (voor mij genoeg) De 500 meter steil omhoog naar Enetiko gaat je wel voelen in je kuiten !

Helemaal Goed.

Peter en Joke,
    24-9-2018

Top appartement voor stellen die van gezelligheid en reuring houden. alles lekker dichtbij. alles wat je nodig hebt is aanwezig voor een perfecte vakantie. let wel op !! 2 kamer appartement is met grote balkon/terras. 3 kamer appartement is met het kleine balkonnetje.