Sorteren

appartementen Parga (Epiros)

Reviews over Parga (Epiros)

Henk Henderson
    8-8-2018

Voor de eerste keer in Elena . Wat ons opviel was het mooie zwembad wat uitstekend onderhouden werd . Ook de ruime appartementen en de goede schoonmaak waren prima in orde . Prijs/kwaliteit dus dik in orde . Helaas ook hier de vervelende handoekleggers . Rustig om half acht in de ochtend een bed claimen en om 15.00 uur aan het zwembad verschijnen . Verder een topvakantie . We komen zeker terug .

Ga naar dit geweldige appartement!

M
    7-8-2018

Wat een geweldig appartement!! Keurig onderhouden en heel schoon! In de kleine keuken vind je alles wat je nodig hebt en van alles genoeg. Dat zijn wij niet vaak tegengekomen. De eigenaresse is enorm vriendelijk en helpt je waar ze kan. Het appartement ligt rustig gelegen maar binnen 5 minuten ben je in de drukte van Parga. Wij zouden iedereen aanraden om bij Gina te verblijven. Wij zouden er echter niet meer voor kiezen om in juli te komen omdat Parga zo ontzettend druk is in deze tijd. En augustus schijnt nog erger te zijn.

Absolute aanrader.

Erik
    28-7-2018

Bijzonder nette appartementen. Dagelijks goede schoonmaak. Goede bedden en een prima doucheruimte en keuken. Als ik een nadeel moet verzinnen is het de bizar steile klim naar het complex, een echte kuitenbijter. Beheerder Spiros is een sympathieke vent die altijd voor je klaar staat. Parga zelf is een plaatje, maar niet erg geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, je klimt wat af.

Fantastisch hotel!

Anita
    9-7-2018

Wij zijn hier eind juni een week geweest. Het was er geweldig! Prachtige kamer met adembenemend uitzicht op zee!! Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel en een heerlijk ontbijtje. Mensen die hierover klagen maken thuis schijnbaar ook elke ochtend een groot ontbijt voor zichzelf. Enige puntje wat we kunnen bedenken is de hoeveelheid bedjes bij het zwembad. Dit kan soms net te weinig zijn. Vooral met de jongen aan de bar die ook het ontbijt doet hadden we een leuke klik. Zoals de term luidt bij aankomst; ze verwelkomen je als gast en hopen dat je weggaat als vriend. En dat is écht zo! Top!

Een geweldige plek

Mieke
    12-6-2018

Wil je naar Parga dan moet je hier echt heen. Wat een heerlijk plekje. Groot, schoon en een top locatie. Een enorm terras met uitzicht over de haven. Van alle gemakken voorzien. En toen we op een dag thuiskwam lagen er heerlijke gebakjes in de koelkast. Zo lief van de dame van de schoonmaak.