Sorteren

appartementen Parga (Epiros)

Reviews over Parga (Epiros)

Fantastisch hotel!

Anita
    9-7-2018

Wij zijn hier eind juni een week geweest. Het was er geweldig! Prachtige kamer met adembenemend uitzicht op zee!! Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel en een heerlijk ontbijtje. Mensen die hierover klagen maken thuis schijnbaar ook elke ochtend een groot ontbijt voor zichzelf. Enige puntje wat we kunnen bedenken is de hoeveelheid bedjes bij het zwembad. Dit kan soms net te weinig zijn. Vooral met de jongen aan de bar die ook het ontbijt doet hadden we een leuke klik. Zoals de term luidt bij aankomst; ze verwelkomen je als gast en hopen dat je weggaat als vriend. En dat is écht zo! Top!

Een geweldige plek

Mieke
    12-6-2018

Wil je naar Parga dan moet je hier echt heen. Wat een heerlijk plekje. Groot, schoon en een top locatie. Een enorm terras met uitzicht over de haven. Van alle gemakken voorzien. En toen we op een dag thuiskwam lagen er heerlijke gebakjes in de koelkast. Zo lief van de dame van de schoonmaak.

Super locatie vlakbij het centrum, toch rustig.

Marcel
    26-5-2018

Super zuiver appartement met heel vriendelijke eigenares. Verwacht in de avonduren geen buitenbar want die is er niet. Maar gewoon prima appartement met alles er op en aan. Ik was samen met vriendin en werden gastvrij ontvangen door de vlotte eigenares. Wij waren er begin oktober en dat is op het einde van het seizoen, dus het is er in de avond uren behoorlijk rustig. Als je daar van houd zit je perfect in die periode, maar wil je wat meer vertier dan kun je beter wat eerder gaan. Maar wat app. Gina betreft, gewoon een aanrader.

Een heerlijk, ontspannen en verzorgd verblijf!

Sara
    20-5-2018

Het hotel heeft een prachtig uitzicht op de baai van Parga. In de ochtend krijg je een lekker ontbijt, met onder andere een vers geperste jus en een heerlijke omelet. Je kan lekker aan het zwembad liggen of op je eigen balkon/plaatsje zitten. Het dorpje waarin het hotel ligt, heeft verschillende restaurantjes. Allemaal even lekker. Vanuit het hotel kan je verschillende tripjes maken naar: Parga, Ioannina (1.5 uur rijden), een boottocht naar verschillende eilanden en als je de tijd hebt zijn de kloosters in Meteora een aanrader. Wij hebben een heerlijk verblijf gehad in Filoxenia en gaan zeker een keer terug!

Fantastisch!

Gerrie
    14-5-2018

Geweldig appartement! Wij hadden het appartement op de eerste etage. Twee slaapkamers en twee badkamers. Het balkon is wat aan de kleine kant maar je kunt er met twee mensen zitten. Veel voorzieningen, zoals een waterkoker, bestek, strijkbout en een prachtige koelkast. Modern, schoon en luxe. Het uitzicht is indrukwekkend. Restaurants, cafés, bushalte en supermarkten: op loopafstand.

Parga (Epiros) scoort een 8,7 uit 10, op basis van 591 reviews