Appartementen Panama

Reviews over accommodaties in Panama

" Be Happy"

J Noordeloos,
    7-10-2014

Wij kwamen aan met de Panama Railroad aan in Colon. Hier werden wij gehaald keurig op gehaald. " Bambu Guesthouse" ligt op een prachtige plek bovenop een heuvel .Schitterend uitzicht! De achtertuin grenst aan het Nationaal Park Porto Bello. Wat wil je nog meer.! Sandra en Bert zijn erg gastvrij. Ontbijt, lunch of diner, je zegt het maar.

Gereisd met partner in maart 2014

Prachtig gelegen

Ingrid,
    13-12-2009

Het Bambu Guesthouse in Puerto Lindo kijkt uit over een prachtige baai. Het is een gezellig ingericht guesthouse, met ruime kamers.

Het wordt gerund door Nederlanders. Het ontbijt, maar ook eventueel lunch en avondeten zijn heerlijk!

Je kunt vanuit het guesthouse mooie excursies maken. Bv. Canopy tour, paardrijden, zeiltocht met de boot van het guesthouse. Deze is ook te boeken voor een vakantie in de San Blas

Gereisd met vrienden in november 2009