Ozwiecim (Auschwitz)

Ozwiecim (Auschwitz)

8.8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Ozwiecim (Auschwitz) voor je op een rij gezet:

Reviews over Ozwiecim (Auschwitz)

• 7Paraschakis17-06-2017

Indrukwekkend.

Wij waren goed voorbereid en hadden kaarten online besteld. Stond dan wel in papieren vermeld gepaste kleding geen tassen mee naar binnen geen drinken. Nou gepaste kleding vind ik zelf dan nog prima maar voor de rest mag alles. Ja indrukwekkend om daar te mogen lopen. Het is wel in een vervallende staat ondanks het geld wat binnen stroomt. Het is echt de moeite waard om er een kijkje te gaan nemen,stukje geschiedenis. Het 2 de Kamp ga je heen met een bus, alles goed geregeld. Het is veel lopen en de toer duurt dan ook wel meer dan 2 uur. Wij hadden een engelse gids maar ik raad aan om een nederlandse gids te boeken. Dan zullen de groepen ook wat kleiner zijn, door dat de Engelse en Duitse groepen nu zo groot zijn krijg je vaak alles niet mee. Camera niet vergeten .

• 7Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 8Zorg voor natuur
    • 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

juni 2017

• 8Marian21-08-2016

Indrukwekkend, Mindervaliden ongeschikt.

Je moet kaartjes reserveren voor Auschwitz I. Tussen 10 en 16 uur met een gids, daarvoor en erna zonder gids.Voor Auschwitz II (Birkenau) hoef je geen kaartjes te kopen. De gids gaat mee naar Birkenau. Er rijd een gratis bus tussen Auschwitz en Birkenau maar deze bussen zijn bomvol. Voor mindervaliden is Auschwitz I zeer onbegaanbaar. Je moet heel sterk zijn om de rolstoel over de keien heen te trekken of duwen, lopen gaat ook niet goed als je niet stevig in je schoenen staat, daar bij moet je bij elk blok, trapjes gebruiken om binnen te komen. Binnen moet je meestal ook nog een trap nemen om boven te komen. Birkenau gaat iets beter.

• 7Omgeving
    • 7Zorg voor natuur

augustus 2016

• 9Palm04-03-2016

Indrukwekkend

Indrukwekkend, dit moet eigenlijk door ieder gezien worden. Auschwitz - Birkenau mag nooit vergeten worden.

• 8Zorg voor natuur
    • 6Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in maart 2015

• 7cloontjegroen422-03-2014

is de moeite waard

is weining natuur en het ziet er oud en wat vervallen uit maar op ander plekken is het weer allemaal netjes

• 5Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 3Zorg voor natuur
    • 3Uitgaanslevenn

Gereisd in maart 2014

• 8PERE25-08-2013

Horrores de nuestra historia reciente.

Sólo para comprobar los malos momentos de nuestra historia.

• 3Sfeer in stad
    • 6Omgeving
    • 4Uitgaanslevenn

augustus 2013

• 10Patrick27-07-2013

Even stil worden

Onze uitstap naar Auschwitz -Birkenau blijft in mijn geheugen gegrift staan. We kregen in rondleiding van ongeveer 4 uur in perfect Engels. Dit zou iedereen moeten zien, welke gruwel er aangericht is...

Gereisd met partner in juli 2005

• 10Mat Cox08-07-2013

Mooie plek en omgeving.Veel bossen.

Ideaal om museum Auschwitz-Birkenau te bezoeken.

Gereisd met partner in juli 2013

• 10tia-maria17-05-2013

Om nooit te vergeten!

Wat een ellende heeft zich hier afgespeeld, onvoorstelbaar! Dit moet iedereen in zijn leven gezien hebben.

Gereisd met partner in mei 2013

• 10Annemieke17-03-2013

Dit moet ieder mens een keer gezien hebben.

De concentratie kampen Auschwitz 1 en 2 moet ieder mens een keer in zijn/ haar leven gezien hebben. Om te weten dat zulke dingen NOOIT meer mogen gebeuren

• 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in maart 2013

• 10Amelia02-01-2013

Ciekawe miasto

Warto poznać historię miasta.

• 10Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in augustus 2012