We hebben een aantal aanbieders voor Ortisei - Sankt Ulrich voor je op een rij gezet:

appartementen Ortisei - Sankt Ulrich

Reviews over Ortisei - Sankt Ulrich

Super weekje gehad

Henk,
    22-2-2019

Verassend ruime appartement met terras, de gondels waren op loop afstand, ik denk ruim 5 minuten. Prachtig ski gebied, mooi uitzicht vanaf balkon.

Weekend was nog vrij druk op de piste maar de rest van de week was het rustig.

Veel restaurantjes op/aan de piste, redelijke prijzen.

Dorp met leuke kroegjes en restaurantjes, bij Pizza restaurant/bar konden wij Ajax tegen Real kijken was goed eten en erg gezellig met verder alleen Italianen..

Gereisd met vrienden in februari 2019

Geweldig en voor herhaling vatbaar!

Astrid,
    18-2-2019

Residence Villa Tramont: Super mooi appartement. Mooi afgewerkt en ingericht, heerlijke balkons en een mooie sfeervolle tuin ook met zorg ontworpen.

Mooie ligging met Prachtig uitzicht over het dorp, het zwembad en de Dolomieten.

Vriendelijke ontvangst en veel tips vd eigenaar over wat er te doen is in de omgeving. Gratis mountainbikes met helm. Ook een tafeltennistafel en er is volop ruimte.

In het dorp is het erg gezellig, veel restaurants, bars en winkels in de voetgangerszone. Ook wordt er veel georganiseerd overdag en ‘s avonds.

Met de bus kun je heel gemakkelijk in- en uitstappen bij de bergbanen, ook in naburige dorpen. Dit kan met de kaart die je gratis in het appartement krijgt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

prima appartement

Pier,
    5-3-2014

Appartement Isaac is prima locaktie. Recent gebouwd, parkeerkelder, apprtement dat we hadden was voorzien van 1 slaapkamer en en prima 2 persoonsslaapbank in de woonkamer. Voorzien van TV, vaatwasser. Keuken voldoende, met oven.Goede douche, vriendelijke eigenaar. Ski bus stopt vlakbij, lopend in 10 minuen bij de lift.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2014

Schitterend appartement

Peter Embregts,
    25-6-2012

Zeer ruim, prachtig appartement. 2e verdieping van een vrjstaand huis. Vanaf balkon voorkant fantastisch uitzicht op dorp en omliggende bergen.

Heel dicht bij dorp, loopafstand. 2 slaapkamers maar er zouden wel 8 mensen kunnen slapen. Grote woonkamer, ruime woonkeuken, mooie badkamer met ligbad, aparte douche, toilet en bidet. Ook nog in de gang 2e toilet. Veel verwerking van hout, alles in tiroler-stijl. Parkeren in garage onder het huis. Inrichting is beetje aan de magere kant in huiskamer. Keuken heeft vaatwasser. Serviesgoed/pannen e.d. is magertjes, ook voor ons. (2 personen). Is eigenlijk wat te weinig. Geldt ook voor hand-en theedoeken. Beddegoed is aanwezig. Let op: toegangsweg naar huis is tamelijk stijl omhoog. Daarna dus ook nog 2 trappen omhoog voor 2e verdieping. Is te lopen, maar niet voor mensen slecht ter been. Die moeten dus meer met de auto. Accomodatie is aanrader.

Gereisd met partner in juni 2012

Heel mooi app (B)

Xsarah,
    14-6-2011

Wij hebben in 2009 genoten in dit zeer mooie en ruime appartement met 2 kinderen. Wel met de auto naar de piste of met skibus, 100 meter.Bakker en winkels op 500 meter.

Zeer vriendelijke mensen

Gereisd met oudere kinderen in februari 2009