We hebben een aantal aanbieders voor Ortisei - Sankt Ulrich voor je op een rij gezet:

appartementen Ortisei - Sankt Ulrich

Reviews over Ortisei - Sankt Ulrich

Top appartement, goede prijs/kwaliteit verhouding

Sven Baas,
    14-11-2017

Wij gaan nooit 2 jaar naar dezelfde accommodatie. Alleen voor Villa Hubertus maken we een uitzondering. 4 jaar achter elkaar heen geweest. Dit appartementen complex is netjes en prima verzorgt. Contact met de eigenaar is prima. Geen nieuws = goed nieuws. En het grote voordeel is de afstand naar de maar liefst 1200 kilometer piste. De 'Schiphol' band is op 50 meter lopen. Sinds dat ik ski (vanaf mijn 9e, ieder jaar) heb ik dit nog nooit meegemaakt. Zo dichtbij de lift. Een leuk verblijf die, in onze ogen, totaal geen overdreven luxe heeft. #jebenttochdeheledagopdepiste

Gereisd met vrienden in januari 2016

Fantastische plek

Diana,
    30-1-2017

Wij hebben 1 week doorgebracht in woning Resciesa. Het is een hele schone, mooie nieuwe woning die heel smaakvol ingericht is. Het uitzicht is onbeschrijflijk mooi. De eigenaars, Elmar en Barbara, staan voor 200% achter hun bedrijf en doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. De garage is een pluspunt. Hier bevindt zich ook een schoendroger voor de skischoenen. Ook de broodjesservice was erg goed. Iedere morgen verse broodjes aan de deur.

Wij hebben een top vakantie gehad en zijn zeker van plan nog eens terug te gaan!

Gereisd met partner in januari 2017

super net appartement

g,
    10-3-2016

Wij zijn hier van 28 feb tot 5maart geweest met 4 volwassenen.

Echt een super mooi en schoon appartementencomplex.

De skibus stopt voor de deur dat is ideaal.

Iedere dag verse broodjes bij de deur, heel eerlijk dat hadden er wel 6 mogen zijn ipv 4..zeker de mannen lusten wel 2 broodje in de ochtend.

Wij zouden hier zo weer terug gaan en het skiën is er werkelijk prachtig!!!

Gereisd met vrienden in februari 2016

Ruim appartement in rustige buurt

Taz,
    18-1-2016

Appartement voldoet aan vrijwel alles. Wij misten alleen een oventje. Zeer ruime badkamer, veel ruimte om spullen kwijt te kunnen. De auto staat in een garage. De skibus stopt vlakbij maar gaat 's morgens maar 3x. Voor één van de 2 gondels moet je nog ruim 5 minuten lopen, de bus stopt bij de andere gondel. Ook 's middags gaat er maar 3x een bus terug, beetje plannen dus. De eigenaren zijn heel warm en hartelijk, willen dat er niets ontbreekt. Wij hebben ons prima vermaakt, al moet je voor meer levendigheid naar het centrum wat ca 10 min lopen is.

Gereisd met partner in januari 2016

Heerlijk appartement

Victor Meijer,
    22-8-2014

Ruim appartement dat je een gevoel van luxe geeft. Het ligt aan de rand van het dorp vlak bij de lift naar de Seiseralm en het openbare zwembad. Mirka en staf zijn super vriendelijk en behulpzaam. Wij komen er al 6 jaar en we komen veel gasten tegen die we voor gaande jaren ook zijn tegen gekomen, men komt dus graag terug. De wellness is heerlijk na een dag op de pistes, zeker met de borrel die wordt aangeboden door Mirka. Het is niet goedkoop maar het is een prijs die bij een 4-sterren accommodatie past. De keuken is wat krap en met het noodzakelijke ingericht, vandaar de 8 voor de inrichting. Over het schoonhouden tijdens het verblijf niets dan lof. Het bed is super en de badkamer uitstekend. In de kelder is een speelkamer voor de kinderen waar ze prima hun gang kunnen gaan.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2014